Quote (Fil @ 28 Oct 2012 22:31)
Du å andra sidan verkar ju nästan njuta av att få alla mot dig ^^
Nej jag njuter inte av det, men är inte heller konflikträdd. Kommer alltid visa min ståndpunkt vad det gäller kanta, gillar inte psykotiska lögnare som lever i en egenskapad fantasivärld för man inte lyckats i livet. Det övriga tugget med er är bara en lek i sandlådan, jag går inte och lägger mig på kvällarna med gråten i halsen för att 5-10 personer ogillar mig.