d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1285528562857285828595001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 28 2012 03:22pm
Quote (Intenso8 @ 28 Oct 2012 22:19)
Justin Bieber <3


wtf :/
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 28 2012 03:28pm
Quote (Fil @ 28 Oct 2012 23:22)
wtf :/


vadå? har du något problem att jag gillar hon elr?

det är jag och p12-tjejerna
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 28 2012 03:28pm
Quote (Fil @ 28 Oct 2012 23:22)
wtf :/


Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 28 2012 03:29pm
Quote (Intenso8 @ 28 Oct 2012 22:28)
vadå? har du något problem att jag gillar hon elr?

det är jag och p12-tjejerna


Varje gång jag har hör bieber får jag inverterat stånd
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 28 2012 03:30pm
Quote (Fil @ 28 Oct 2012 23:29)
Varje gång jag har hör bieber får jag inverterat stånd


Russia

☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 28 2012 03:30pm
Quote (Fil @ 28 Oct 2012 23:29)
Varje gång jag har hör bieber får jag inverterat stånd


:rolleyes: finns fler sätt att tolka det där på
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 28 2012 03:30pm
Quote (RistVaLL @ Oct 28 2012 09:56pm)
Tänker du på den som är på stranden? där en kille går fram och ska typ ragga och så vänder sig killen om?


Ye, exakt :)

Tack till nightmar3 :hail:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 28 2012 03:35pm
Quote (Intenso8 @ 28 Oct 2012 22:30)
:rolleyes:  finns fler sätt att tolka det där på


Jasså? :o
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,444.17
Trader: Trusted
Oct 28 2012 03:37pm
Quote (Orvar @ 28 Oct 2012 22:30)
Ye, exakt :)

Tack till nightmar3 :hail:


:(
*n1ghtm4r3
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 28 2012 03:40pm
Quote (Fil @ 28 Oct 2012 22:31)
Du å andra sidan verkar ju nästan njuta av att få alla mot dig ^^



Nej jag njuter inte av det, men är inte heller konflikträdd. Kommer alltid visa min ståndpunkt vad det gäller kanta, gillar inte psykotiska lögnare som lever i en egenskapad fantasivärld för man inte lyckats i livet. Det övriga tugget med er är bara en lek i sandlådan, jag går inte och lägger mig på kvällarna med gråten i halsen för att 5-10 personer ogillar mig.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1285528562857285828595001Next
Closed New Topic New Poll