Quote (Pissboss3 @ 28 Oct 2012 22:04)
Okej, pma mig så kan vi snacka där

Nej jag tänker inte PM:a en liten -93a som dig, som dessutom är efterbliven och tror på kantas historier om att jag skulle vara Ingjald från Visby. Du skämmer ut dig lika mycket som jag skämmer ut mig

Pm:a mig i stället om du vill vara superhjälte och leva för evigt. Jag lever ej för evigt men jag överlever dig...:)