d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1285028512852285328545001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 28 2012 01:02pm
Quote (ChingeR @ 28 Oct 2012 20:58)
varför så hatisk emot Complicated :/
Han är ju rågrym, ska börja hata på er också


Jag är på din sida.
Vågar inte ställa mig emot chinapowah :unsure:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 28 2012 01:32pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 18:44)
Du kan ju kolla wikpedia igen, det verkar vara din enda källa till att begripa någonting. Uppenbarligen är du hjärnskadad och försöker vara en know it all, trots att du bara är en datatönt som äter dålig mat och snackar skit.

Jag uttalar mig aldrig om något jag inte vet något om, och jag vet en jävla massa om ADHD och dess alla medciner... även om jag inte har adhd själv. Har haft vänner och även ex flickvänner med den diagnosen så håll käften innan jag fullkomligt sprättar upp ditt äckliga maginnehåll...


jo lite men långt ifrån allt som en informationskälla, sen är väl också wikipedia känd för att ha fel information? :( så du har fått bryta ner hålla fast armarna på dina exflickvänner? dont get it?
och klaga på bacon? ute efter en naken bild på mig eller vad vill du få fram av att hoppa på min föda?!
snälla sprätta upp mig?

Quote (MyRus @ 28 Oct 2012 18:57)
Och DU säger till andra att lugna ner sig? :D



1+ haha


Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 28 2012 01:56pm
Quote (Pissboss3 @ 28 Oct 2012 20:55)
Så jävla kaxig över internet. Du är en wannabe satanist som sitter vid jsp fastän du är född 1977. Låt mig gissa.

Du har typ fullt med tatueringar. " 666 " i nacken. Upp och nervänt kors på armen. Du ville göra tatueringar på underarmarna också men sen insåg du att det skulle vara osmart då det skulle bli märken i dom då du uppenbarligen skär dig efter varje visit här på swesub. Du har långt svart hår, rätt flottigt då du duschar för sällan.

Bara den synen jag fått från dig.

edit: skulle även tippa på att HEN är din pojk/flickvän

http://www.thedistractionnetwork.com/images/Ugly-People-Unite-016.jpg



Jag har inga tatueringar eller uppochnervända kors på väggarna, eller töntiga 80 tals t-shirts som det står iron maiden på. Du tycker jag är kaxig? Kom och stäng käften på mig då? Vem vet, du kanske tom vinner...
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 28 2012 01:57pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 20:56)
Jag har inga tatueringar eller uppochnervända kors på väggarna, eller töntiga 80 tals t-shirts som det står iron maiden på. Du tycker jag är kaxig? Kom och stäng käften på mig då? Vem vet, du kanske tom vinner...


fortsätt bumpa din claw shop och bringa in stålars xDDDD
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 28 2012 01:58pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 11:56)
Jag har inga tatueringar eller uppochnervända kors på väggarna, eller töntiga 80 tals t-shirts som det står iron maiden på. Du tycker jag är kaxig? Kom och stäng käften på mig då? Vem vet, du kanske tom vinner...


Jag skulle gärna komma och stänga din käft. Tro mig, jag skulle inte tveka en sekund på att betala bensinpengar till Visby. Skulle ju inte vara så svårt att se vem du var bland en folkmassa. Bara leta efter den fule piercade emot :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 28 2012 01:59pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 19:56)
Jag har inga tatueringar eller uppochnervända kors på väggarna, eller töntiga 80 tals t-shirts som det står iron maiden på. Du tycker jag är kaxig? Kom och stäng käften på mig då? Vem vet, du kanske tom vinner...



så du sitter på fullaste allvar och uppmanar 20 åringar och komma och klappa på dig? ^_^

Quote (Ekaan @ 28 Oct 2012 19:57)
fortsätt bumpa din claw shop och bringa in stålars xDDDD


<3

This post was edited by Chefen on Oct 28 2012 01:59pm
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 28 2012 02:01pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 28 2012 02:02pm
Quote (Pissboss3 @ 28 Oct 2012 20:55)
Så jävla kaxig över internet. Du är en wannabe satanist som sitter vid jsp fastän du är född 1977. Låt mig gissa.

Du har typ fullt med tatueringar. " 666 " i nacken. Upp och nervänt kors på armen. Du ville göra tatueringar på underarmarna också men sen insåg du att det skulle vara osmart då det skulle bli märken i dom då du uppenbarligen skär dig efter varje visit här på swesub. Du har långt svart hår, rätt flottigt då du duschar för sällan.

Bara den synen jag fått från dig.

edit: skulle även tippa på att HEN är din pojk/flickvän

http://www.thedistractionnetwork.com/images/Ugly-People-Unite-016.jpg


vadå får man inte vara född 1977 på jsp :) ?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 28 2012 02:03pm
Quote (Pissboss3 @ 28 Oct 2012 21:58)
Jag skulle gärna komma och stänga din käft. Tro mig, jag skulle inte tveka en sekund på att betala bensinpengar till Visby. Skulle ju inte vara så svårt att se vem du var bland en folkmassa. Bara leta efter den fule piercade emot :)



Hahahahahahahha snacka om att du är efterbliven. Tror du verkligen jag heter Ingjald och bor i Visby för att kanta påstått det.... ahahhahaha

Men vill du försöka så säga bara till så ordnar vi något...
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 28 2012 02:03pm
Quote (Intenso8 @ 28 Oct 2012 12:02)
vadå får man inte vara född 1977 på jsp :) ?


Har aldrig sagt att man inte får det. Men han är ju väldigt " mogen " för sin ålder om man säger så :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1285028512852285328545001Next
Closed New Topic New Poll