Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 10:44)
Du kan ju kolla wikpedia igen, det verkar vara din enda källa till att begripa någonting. Uppenbarligen är du hjärnskadad och försöker vara en know it all, trots att du bara är en datatönt som äter dålig mat och snackar skit.
Jag uttalar mig aldrig om något jag inte vet något om, och jag vet en jävla massa om ADHD och dess alla medciner... även om jag inte har adhd själv. Har haft vänner och även ex flickvänner med den diagnosen så håll käften innan jag fullkomligt sprättar upp ditt äckliga maginnehåll...
Så jävla kaxig över internet. Du är en wannabe satanist som sitter vid jsp fastän du är född 1977. Låt mig gissa.
Du har typ fullt med tatueringar. " 666 " i nacken. Upp och nervänt kors på armen. Du ville göra tatueringar på underarmarna också men sen insåg du att det skulle vara osmart då det skulle bli märken i dom då du uppenbarligen skär dig efter varje visit här på swesub. Du har långt svart hår, rätt flottigt då du duschar för sällan.
Bara den synen jag fått från dig.
edit: skulle även tippa på att HEN är din pojk/flickvän
This post was edited by Pissboss3 on Oct 28 2012 12:58pm