d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1284928502851285228535001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 28 2012 12:16pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 19:41)
Vafan skulle jag vara ledsen för? Det skulle vara att se ditt tryne i så fall.


där fick du till det
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 28 2012 12:21pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 28 2012 12:44pm
Quote (Chefen @ 28 Oct 2012 19:46)
ska han bli lugn bör han äta nått annat än concerta. du verkar inte vara speciellt insatt i ämnet?

du ställer diagnoser på dig själv som inte överensstämmer
och rekommenderar mediciner som du uppenbarligen inte har en aning om vad de är?



Du kan ju kolla wikpedia igen, det verkar vara din enda källa till att begripa någonting. Uppenbarligen är du hjärnskadad och försöker vara en know it all, trots att du bara är en datatönt som äter dålig mat och snackar skit.

Jag uttalar mig aldrig om något jag inte vet något om, och jag vet en jävla massa om ADHD och dess alla medciner... även om jag inte har adhd själv. Har haft vänner och även ex flickvänner med den diagnosen så håll käften innan jag fullkomligt sprättar upp ditt äckliga maginnehåll...

This post was edited by CoMpLiCaTeD on Oct 28 2012 12:45pm
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 28 2012 12:52pm
Go kväll pajkar
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 28 2012 12:54pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 19:44)
Du kan ju kolla wikpedia igen, det verkar vara din enda källa till att begripa någonting. Uppenbarligen är du hjärnskadad och försöker vara en know it all, trots att du bara är en datatönt som äter dålig mat och snackar skit.

Jag uttalar mig aldrig om något jag inte vet något om, och jag vet en jävla massa om ADHD och dess alla medciner... även om jag inte har adhd själv. Har haft vänner och även ex flickvänner med den diagnosen så håll käften innan jag fullkomligt sprättar upp ditt äckliga maginnehåll...


lugn nu eller måste jag ta fram empati björnen igen
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 28 2012 12:54pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 19:44)
Du kan ju kolla wikpedia igen, det verkar vara din enda källa till att begripa någonting. Uppenbarligen är du hjärnskadad och försöker vara en know it all, trots att du bara är en datatönt som äter dålig mat och snackar skit.

Jag uttalar mig aldrig om något jag inte vet något om, och jag vet en jävla massa om ADHD och dess alla medciner... även om jag inte har adhd själv. Har haft vänner och även ex flickvänner med den diagnosen så håll käften innan jag fullkomligt sprättar upp ditt äckliga maginnehåll...


u sure?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 28 2012 12:55pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 10:44)
Du kan ju kolla wikpedia igen, det verkar vara din enda källa till att begripa någonting. Uppenbarligen är du hjärnskadad och försöker vara en know it all, trots att du bara är en datatönt som äter dålig mat och snackar skit.

Jag uttalar mig aldrig om något jag inte vet något om, och jag vet en jävla massa om ADHD och dess alla medciner... även om jag inte har adhd själv. Har haft vänner och även ex flickvänner med den diagnosen så håll käften innan jag fullkomligt sprättar upp ditt äckliga maginnehåll...


Så jävla kaxig över internet. Du är en wannabe satanist som sitter vid jsp fastän du är född 1977. Låt mig gissa.

Du har typ fullt med tatueringar. " 666 " i nacken. Upp och nervänt kors på armen. Du ville göra tatueringar på underarmarna också men sen insåg du att det skulle vara osmart då det skulle bli märken i dom då du uppenbarligen skär dig efter varje visit här på swesub. Du har långt svart hår, rätt flottigt då du duschar för sällan.

Bara den synen jag fått från dig.

edit: skulle även tippa på att HEN är din pojk/flickvän



This post was edited by Pissboss3 on Oct 28 2012 12:58pm
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 28 2012 12:57pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 28 Oct 2012 19:44)
Du kan ju kolla wikpedia igen, det verkar vara din enda källa till att begripa någonting. Uppenbarligen är du hjärnskadad och försöker vara en know it all, trots att du bara är en datatönt som äter dålig mat och snackar skit.

Jag uttalar mig aldrig om något jag inte vet något om, och jag vet en jävla massa om ADHD och dess alla medciner... även om jag inte har adhd själv. Har haft vänner och även ex flickvänner med den diagnosen så håll käften innan jag fullkomligt sprättar upp ditt äckliga maginnehåll...


Och DU säger till andra att lugna ner sig? :D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 28 2012 12:58pm
Quote (Pissboss3 @ 28 Oct 2012 19:55)
Så jävla kaxig över internet. Du är en wannabe satanist som sitter vid jsp fastän du är född 1977. Låt mig gissa.

Du har typ fullt med tatueringar. " 666 " i nacken. Upp och nervänt kors på armen. Du ville göra tatueringar på underarmarna också men sen insåg du att det skulle vara osmart då det skulle bli märken i dom då du uppenbarligen skär dig efter varje visit här på swesub. Du har långt svart hår, rätt flottigt då du duschar för sällan.

Bara den synen jag fått från dig.


varför så hatisk emot Complicated :/
Han är ju rågrym, ska börja hata på er också
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 28 2012 01:01pm
Quote (ChingeR @ 28 Oct 2012 19:58)
varför så hatisk emot Complicated :/
Han är ju rågrym, ska börja hata på er också


Du din jävel.

Tror du är rebar va?

Du måste vara psyksjuk
Go Back To Svenska Topic List
Prev1284928502851285228535001Next
Closed New Topic New Poll