d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1284528462847284828495001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 27 2012 03:58pm
Quote (Marcusd0 @ 27 Oct 2012 22:26)
le win picture le lol le hehe le swesub is le awesome le +1 le lol face le trolled!!!!!!

LE GG!!!!!!!!!! LE LE LE LE LE LE LE LE


;ppPPppPPppPPPppPPPpppPPPPP
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 27 2012 04:13pm
Quote (Intenso8 @ 27 Oct 2012 23:25)
gaming och laptop går inte riktigt ihop



jupp jag fick ju hennes gamla  B)

/e välanvänd vilket man kan se på friktionsspåren och lacksläpp J/K


gaming dator
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Oct 27 2012 04:43pm
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Fil

How's it hangin?
Njuter av en rökig whiskey såhär på Lördags kvisten? :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 27 2012 04:46pm
Quote (Svartermetalisk @ 27 Oct 2012 23:18)
Får lyssna in mig mer på dom då :)

kan inte tänka mig att vi inte har den plattan på jobbet ngnstans ^


Säg till när du gjort! =)

Quote (n1ghtm4r3 @ 28 Oct 2012 00:43)
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): Fil

How's it hangin?
Njuter av en rökig whiskey såhär på Lördags kvisten? :)


Näe, kom nyss hem från en kompis. Tänkte gå och sova strax ;P

This post was edited by Fil on Oct 27 2012 04:47pm
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Oct 27 2012 05:00pm
Quote (Fil @ 28 Oct 2012 00:46)
Näe, kom nyss hem från en kompis. Tänkte gå och sova strax ;P


oki :p Kom nyss hem från en polare själv :) Glott på lite filmer med några kollegor.
btw, du har väl rätt bra koll på systemkameror och objektiv osv ? :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 27 2012 05:07pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 28 Oct 2012 01:00)
oki :p Kom nyss hem från en polare själv :) Glott på lite filmer med några kollegor.
btw, du har väl rätt bra koll på systemkameror och objektiv osv ? :)


ah, kan en del iallafall! :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 27 2012 05:57pm
Min skönhetssömn blev störd 6 gånger idag. Mer besök på en kväll än jag brukar ha under en hel helg! :angry: Tror seriöst folk vet att jag sover och kommer bara för att jävlas.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 27 2012 06:20pm
Quote (snoramej @ 27 Oct 2012 20:48)
köp en dildo

funkar alltid

helst med diamanter

brudarna i din ålder har inte kommit dit än

för övrigt äckligt onykter.

halva morgan + 7 öl, hejdå chefen

This post was edited by Chefen on Oct 27 2012 06:21pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 27 2012 06:39pm
VARFÖR är alla så klent byggd? -,-
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 27 2012 07:20pm
Quote (Chefen @ 28 Oct 2012 01:39)
VARFÖR är alla så klent byggd? -,-


:angry: ?! Need stryk?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1284528462847284828495001Next
Closed New Topic New Poll