Ok ok

Ja 74 75 var låten som gjorde att jag lyssnade på mer.
Albumet ring har en del sköna låtar.
Slackjawed, 74 75, doin' you, Spiral, det är låtar jag diggar med dom!
Spiral är bästa tycker jag!
Eller, din typ av namngivning:
Track 01
Track 03
Track 04
Track 07