d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1284328442845284628475001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 27 2012 12:54pm
cs:go sm var nice
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 27 2012 12:57pm
Quote (Marcusd0 @ Oct 27 2012 08:54pm)
cs:go sm var nice


SKOJA INTE

Fy fan

Vilken upphämtning
vilka rundor

den 1-5 rundan kissade jag fan på mig
sen sista fraggen I SISTA AVGÖRANDE

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 27 2012 01:24pm
Quote (PlaaD @ 27 Oct 2012 20:27)
Enda anledningen att jag ''gnäller'' är för att ni spammade sönder typ 30sidor när ni va som värst.
Gillar ingen av er så är inte direkt en fanboy av någon.
Ey kaxxa inte, har 3 svarta bälten i boxning så passarej.
http://i.imgur.com/zPjwP.jpg


Fyfan vad jag älskar swesub
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 27 2012 01:36pm
Quote (snoramej @ 27 Oct 2012 21:24)
Fyfan vad jag älskar swesub


Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 27 2012 01:46pm
Quote (PlaaD @ 27 Oct 2012 20:36)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/269433_448959288481414_600204915_n.jpg


yolo
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 01:56pm
Quote (PlaaD @ 27 Oct 2012 20:27)
Enda anledningen att jag ''gnäller'' är för att ni spammade sönder typ 30sidor när ni va som värst.
Gillar ingen av er så är inte direkt en fanboy av någon.
Ey kaxxa inte, har 3 svarta bälten i boxning så passarej.


Jag håller med, vi kunde ha tagit vårt tjafs någon annanstans. Men jag trodde väl att kanta skulle lära sig någonting och hålla sig borta, men kör fortfarande med samma tugg... Lägger ut fejkade bilder och påstår sig ha gott om cash och en fet bil. Jag har inget intresse av att vara här och diskutera eller tjafsa med någon av er men så länge kanta fortsätter ljuga och skryta om fantasigrejer kommer jag vara här och ställa till det. Håller han käften så håller jag käften... svårare än så är det inte.

För övrigt så gillar jag inte dig heller så där har vi något gemensamt

Quote (addekladde @ 27 Oct 2012 20:33)
vad är problemet med den "svenska grammatiken" om jag nu får fram en mening med mer poäng, på 3 ord,  än dina sidor av onödig text?


Inget fel med grammatiken, du skrev tom orden i rätt ordning :)

Quote (RistVaLL @ 27 Oct 2012 20:47)
Finns många meningar på 3 ord som har sjukt mkt mer mening än väldigt många av dina posts ^^,


Jag är inte här för att ha långa duschar tillsammans med några tonåringar, och jag är sannerligen inte här för att skriva några intelligenta inlägg......Inte heller för att bevisa något. Enda anledning att jag överhuvudtaget skriver något här beror på att jag känt till kanta under en lång tid och så fort han snackar skit tänker jag ingripa direkt. Skriver han som en normal människa och småpratar med er det skiter jag i, börjar han leka lirare, skryta och ljuga hugger jag som en Kobra.

This post was edited by CoMpLiCaTeD on Oct 27 2012 01:56pm
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 27 2012 02:02pm
Quote (umade @ 27 Oct 2012 20:57)
SKOJA INTE

Fy fan

Vilken upphämtning
vilka rundor

den 1-5 rundan kissade jag fan på mig
sen sista fraggen I SISTA AVGÖRANDE


heaton var nog nära på att kissa på sig B)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 02:03pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 21:56)
Jag håller med, vi kunde ha tagit vårt tjafs någon annanstans. Men jag trodde väl att kanta skulle lära sig någonting och hålla sig borta, men kör fortfarande med samma tugg... Lägger ut fejkade bilder och påstår sig ha gott om cash och en fet bil. Jag har inget intresse av att vara här och diskutera eller tjafsa med någon av er men så länge kanta fortsätter ljuga och skryta om fantasigrejer kommer jag vara här och ställa till det. Håller han käften så håller jag käften... svårare än så är det inte.

För övrigt så gillar jag inte dig heller så där har vi något gemensamt



Inget fel med grammatiken, du skrev tom orden i rätt ordning :)



Jag är inte här för att ha långa duschar tillsammans med några tonåringar, och jag är sannerligen inte här för att skriva några intelligenta inlägg......Inte heller för att bevisa något. Enda anledning att jag överhuvudtaget skriver något här beror på att jag känt till kanta under en lång tid och så fort han snackar skit tänker jag ingripa direkt. Skriver han som en normal människa och småpratar med er det skiter jag i, börjar han leka lirare, skryta och ljuga hugger jag som en Kobra.


och vi tackar dig för det :) bättre underhållning som är free får man leta efter
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 27 2012 02:26pm
Quote (PlaaD @ 27 Oct 2012 21:36)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/269433_448959288481414_600204915_n.jpg


le win picture le lol le hehe le swesub is le awesome le +1 le lol face le trolled!!!!!!

LE GG!!!!!!!!!! LE LE LE LE LE LE LE LE
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 02:42pm
byter samtalsämne här i chatten med en liten fundering/litehjälp kanske

vad skulle vara en bra julklapp till tjejen :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1284328442845284628475001Next
Closed New Topic New Poll