d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1284228432844284528465001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 11:54am
Quote (PlaaD @ 27 Oct 2012 18:55)
Jo vi märkte senast att det var mina inlägg som saknade poäng och intelligens och inte dina, så var det ja!
Varför tar du inte allt detta i PM med Kanta, istället för att spamma chatten? Eller är du i ett sådant enormt behov utav uppmärksamhet, från helt okända människor, att du inte klarar dig utan att fokus hamnar på dig?

För att komplettera posten;
Du är efterbliven ja.
:)


Tror du verkligen jag är i behov av uppmärksamhet? Glöm inte bort att jag inte hoppat på någon av er innan ni började käfta. Det handlade enbart om mig och kanta och att jag varken tål eller accepterar en massa skitsnack och lögner. Du har inte kommit med ett endast inlägg med intelligens eller något konkret alls. Hade du haft något vettigt att komma med så hade du tex förstått skillnaden på sanning och lögn. Vill du vara en kanta wannabe så är det upp till dig. Jag spenderar knappt någon tid alls på det här forumet så undrar vem som är ute efter fokus? Gör du någonting utöver jsp? Jo låt mig gissa, du tränar karate och boxning?

Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 11:56am
Quote (addekladde @ 27 Oct 2012 19:50)
skönt för dig


Måste vara skönt för dig också med ett sådant inlägg. Är det så svårt att använda svenska grammatiken för att formulera fram en mening och en poäng?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 11:57am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 19:56)
Måste vara skönt för dig också med ett sådant inlägg. Är det så svårt att använda svenska grammatiken för att formulera fram en mening och en poäng?


:blink: poängen är väl rätt självklar.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 11:59am
Quote (Intenso8 @ 27 Oct 2012 19:57)
:blink: poängen är väl rätt självklar.



Ja om man tror sig kunna få fram något genom att skriva 3 ord så är det en begåvning i sig.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 27 2012 12:27pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 19:54)
Tror du verkligen jag är i behov av uppmärksamhet? Glöm inte bort att jag inte hoppat på någon av er innan ni började käfta. Det handlade enbart om mig och kanta och att jag varken tål eller accepterar en massa skitsnack och lögner. Du har inte kommit med ett endast inlägg med intelligens eller något konkret alls. Hade du haft något vettigt att komma med så hade du tex förstått skillnaden på sanning och lögn. Vill du vara en kanta wannabe så är det upp till dig. Jag spenderar knappt någon tid alls på det här forumet så undrar vem som är ute efter fokus? Gör du någonting utöver jsp? Jo låt mig gissa, du tränar karate och boxning?


Enda anledningen att jag ''gnäller'' är för att ni spammade sönder typ 30sidor när ni va som värst.
Gillar ingen av er så är inte direkt en fanboy av någon.
Ey kaxxa inte, har 3 svarta bälten i boxning så passarej.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 27 2012 12:27pm
15st tyska piketpoliser kom till flyget i tyskland o plocka ut en firmakille och ca tio snutar mötte oss i arlanda.. Gnaget on tour..
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Oct 27 2012 12:33pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 18:56)
Måste vara skönt för dig också med ett sådant inlägg. Är det så svårt att använda svenska grammatiken för att formulera fram en mening och en poäng?


Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 18:59)
Ja om man tror sig kunna få fram något genom att skriva 3 ord så är det en begåvning i sig.


vad är problemet med den "svenska grammatiken" om jag nu får fram en mening med mer poäng, på 3 ord, än dina sidor av onödig text?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 12:35pm
Quote (addekladde @ 27 Oct 2012 20:33)
vad är problemet med den "svenska grammatiken" om jag nu får fram en mening med mer poäng, på 3 ord,  än dina sidor av onödig text?


ouch!
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 27 2012 12:47pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 19:59)
Ja om man tror sig kunna få fram något genom att skriva 3 ord så är det en begåvning i sig.


Finns många meningar på 3 ord som har sjukt mkt mer mening än väldigt många av dina posts ^^,
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 27 2012 12:52pm
Quote (RistVaLL @ 27 Oct 2012 20:47)
Finns många meningar på 3 ord som har sjukt mkt mer mening än väldigt många av dina posts ^^,


EAT SPAM SLEEP
Go Back To Svenska Topic List
Prev1284228432844284528465001Next
Closed New Topic New Poll