Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 18:32)
Har väntat på att du skulle yttra dig, nu hoppar snart PlaaD in i handlingen med ett IQ befriat inlägg också. Typ att jag är retarded, dum i huvudet etc etc..
Jo vi märkte senast att det var mina inlägg som saknade poäng och intelligens och inte dina, så var det ja!
Varför tar du inte allt detta i PM med Kanta, istället för att spamma chatten? Eller är du i ett sådant enormt behov utav uppmärksamhet, från helt okända människor, att du inte klarar dig utan att fokus hamnar på dig?
För att komplettera posten;
Du är efterbliven ja.