d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1284028412842284328445001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 27 2012 10:30am
complicated



Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 10:32am
Quote (Ekaan @ 27 Oct 2012 18:30)
complicated

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lf4dv8D2F01qc4debo1_500.jpg



Har väntat på att du skulle yttra dig, nu hoppar snart PlaaD in i handlingen med ett IQ befriat inlägg också. Typ att jag är retarded, dum i huvudet etc etc..
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 27 2012 10:33am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 17:32)
Har väntat på att du skulle yttra dig, nu hoppar snart PlaaD in i handlingen med ett IQ befriat inlägg också. Typ att jag är retarded, dum i huvudet etc etc..


Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 27 2012 10:33am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 16:26)
Men det vet du förstås? Betvivlar det med tanke på den kosten du stoppar i dig. Inget som utvecklar mänskligheten iaf :)

Vill gärna ha en fortsättning men som vanligt flyr kanta när han märker att han ej kommer någon vart.



wikipedia är något som bör passa alla åldrar men lider man av en sjukdom så man klassas som mentalt handikappad kanske det är svårt. och krubbet passar alla som tränar :)

* bland har sociopaten setts som en undergrupp till antisociala eller aggressiva psykopater


asså vill ju inte få tyst på dig direkt! :)

ekan<3

This post was edited by Chefen on Oct 27 2012 10:34am
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 10:33am
Quote (Ekaan @ 27 Oct 2012 18:33)
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lf4dv8D2F01qc4debo1_500.jpg



Ville du något eller är du bara lite bebis idag?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 27 2012 10:34am
Quote (CoMpLiCaTeD @ Oct 27 2012 05:33pm)
Ville du något eller är du bara lite bebis idag?


Go get him!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 27 2012 10:35am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 17:33)
Ville du något eller är du bara lite bebis idag?


Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 10:37am
Quote (Chefen @ 27 Oct 2012 18:33)
wikipedia är något som bör passa alla åldrar men lider man av en sjukdom så man klassas som mentalt handikappad kanske det är svårt. och krubbet passar alla som tränar :)

* bland har sociopaten setts som en undergrupp till antisociala eller aggressiva psykopater



Jag men jag är mentalt handikappad, aggressiv, utan empati och känslor. Väldigt osocial också...

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 27 2012 10:41am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 18:37)
Jag men jag är mentalt handikappad, aggressiv, utan empati och känslor. Väldigt osocial också...


Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 27 2012 10:45am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 16:37)
Jag men jag är mentalt handikappad, aggressiv, utan empati och känslor. Väldigt osocial också...



då psykopater oftast är över intelligenta, men du lider av samma symptomer så kanske du bara är en dum psykopat?


men inget man kan komma långt med på ett sånt här forum ;)



E/hahah älskar björnen! :D

This post was edited by Chefen on Oct 27 2012 10:46am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1284028412842284328445001Next
Closed New Topic New Poll