Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 16:37)
Jag men jag är mentalt handikappad, aggressiv, utan empati och känslor. Väldigt osocial också...
då psykopater oftast är över intelligenta, men du lider av samma symptomer så kanske du bara är en dum psykopat?
men inget man kan komma långt med på ett sånt här forum

E/hahah älskar björnen!
This post was edited by Chefen on Oct 27 2012 10:46am