d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1283928402841284228435001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Oct 27 2012 09:53am
Quote (Fil @ 27 Oct 2012 15:48)
Jag står fast vid det jag sa! :)


Du är så satans korrekt;)...,grrrrrrr...haha
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 09:57am
Quote (AntonWinbladVonWalters @ 27 Oct 2012 17:49)
Var är din facebook Inglald....du kanske ska lära dej backa...i morrn komner massa mer upp omdej o din familj o 47 åriga kärring upp det kan alla läsa om
På min profil om du fortsätter fitta dej sk kommer bara få mer psykiska problemo jag kommer bara vli gladare ju mer du försöker...hur mår Therese i dag allt väl med henne;)


Ja ha det så roligt med ditt nöje. Du anstränger dig verkligen för att göra dig själv till åtlöje. Har du inga vänner att umgås med i stället? Eller kanske med familjen? Nej just fan, dem hade visst gått bort... sorry.... he he he

Lägg ut vad du vill, vill du hänga ut oskyldiga människor för att din knackiga hjärna fått för sig att du känner mig eller vet vem jag är så varsågod... Inte mitt problem.

Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 10:03am
Quote (AntonWinbladVonWalters @ 27 Oct 2012 17:53)
Du är så satans korrekt;)...,grrrrrrr...haha



Jo förresten, en liten hälsning till dina parents :) Från rara mig...

Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Oct 27 2012 10:06am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 15:57)
Ja ha det så roligt med ditt nöje. Du anstränger dig verkligen för att göra dig själv till åtlöje. Har du inga vänner att umgås med i stället? Eller kanske med familjen? Nej just fan, dem hade visst gått bort... sorry.... he he he

Lägg ut vad du vill, vill du hänga ut oskyldiga människor för att din knackiga hjärna fått för sig att du känner mig eller vet vem jag är så varsågod... Inte mitt problem.


:) älskar dej darling...eller vad var det du kalla mej...pedo...
Detta är det sista jag svarar idag...imorrn dansar vi vidare!
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 27 2012 10:08am
Quote (AntonWinbladVonWalters @ 27 Oct 2012 18:06)
:) älskar dej darling...eller vad var det du kalla mej...pedo...
Detta är det sista jag svarar idag...imorrn dansar vi vidare!


vad handlar allt detta om? en tl;dr ?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 10:13am
Quote (AntonWinbladVonWalters @ 27 Oct 2012 18:06)
:) älskar dej darling...eller vad var det du kalla mej...pedo...
Detta är det sista jag svarar idag...imorrn dansar vi vidare!



Ja lycka till med ditt lilla korståg. Något skall du ha att göra antar jag. Du fruktar mig mer än fan själv, och därför försöker du skrämma mig genom att hota med att posta en massa skit.

Tror du verkligen Jag, en sociopat utan känslor bryr mig. Varför försöker du leka gud? Du borde märkt vid det här laget att jag är fullkomligt oberörd.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 27 2012 10:13am
Quote (orvars @ 27 Oct 2012 18:08)
vad handlar allt detta om? en tl;dr ?


Japp!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 27 2012 10:21am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 16:13)
Ja lycka till med ditt lilla korståg. Något skall du ha att göra antar jag. Du fruktar mig mer än fan själv, och därför försöker du skrämma mig genom att hota med att posta en massa skit.

Tror du verkligen Jag, en sociopat utan känslor bryr mig. Varför försöker du leka gud? Du borde märkt vid det här laget att jag är fullkomligt oberörd.



äru verkligen en sociopat? ^_^


E/ tror inte du vet vad det är kompis!


NU fortsätter ni! ingen paus här inte

This post was edited by Chefen on Oct 27 2012 10:22am
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 27 2012 10:23am
nu spåra de igen...
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 10:26am
Quote (Chefen @ 27 Oct 2012 18:21)
äru verkligen en sociopat?  ^_^


E/ tror inte du vet vad det är kompis!


NU fortsätter ni! ingen paus här inte



Men det vet du förstås? Betvivlar det med tanke på den kosten du stoppar i dig. Inget som utvecklar mänskligheten iaf :)

Vill gärna ha en fortsättning men som vanligt flyr kanta när han märker att han ej kommer någon vart.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1283928402841284228435001Next
Closed New Topic New Poll