Quote (AntonWinbladVonWalters @ 27 Oct 2012 17:49)
Var är din facebook Inglald....du kanske ska lära dej backa...i morrn komner massa mer upp omdej o din familj o 47 åriga kärring upp det kan alla läsa om
På min profil om du fortsätter fitta dej sk kommer bara få mer psykiska problemo jag kommer bara vli gladare ju mer du försöker...hur mår Therese i dag allt väl med henne;)
Ja ha det så roligt med ditt nöje. Du anstränger dig verkligen för att göra dig själv till åtlöje. Har du inga vänner att umgås med i stället? Eller kanske med familjen? Nej just fan, dem hade visst gått bort... sorry.... he he he
Lägg ut vad du vill, vill du hänga ut oskyldiga människor för att din knackiga hjärna fått för sig att du känner mig eller vet vem jag är så varsågod... Inte mitt problem.