Quote (AntonWinbladVonWalters @ 27 Oct 2012 17:21)
1200 i månaden kan ju vem som helst spara..om man inte är en sopa utan iq eller utbildning...jaja jag är på lite partaj men lägger upp lite till imorrn..han bad om det som sagt:)
haha, för närvarande kan jag inte spara 1200 i månaden

Visserligen.. Studiebidrag + studielån + arbete 3-4 lördagar i månaden.. Hade nog kunnat om jag ville..
Fast det känns inte så jävla aktuellt! Jag ser till att leva på de pengarna jag har! Spara kan jag göra när jag är färdigutbildad!
