d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1283728382839284028415001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 09:02am
Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 17:00)
om han nu ägde den hade han ju inte haft problem med att vissa reg imo.


:banana:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 27 2012 09:03am
Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 17:00)
o han nu ägde den hade han ju inte haft problem med att vissa reg imo.


Kan ju vara så att han inte vill bli identifierad. Men för säkerhets skull har jag aldrig gått i god för något annat än att han hade tillgång till en v60 black r

Quote
Kung_Kanta skickade pm till mig och bad mig välja en låt han skulle spela i bilen när han körde i en hastighet jag valde.

Han spelade kelis - milkshake i bilen i 105 km/h, precis som jag bad honom om.

Han har tillgång till bilen ifråga, men bilderna han använt är stulna


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62617208&f=79&p=418490208

Någon som tycker det citatet är tvetydigt?
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 27 2012 09:03am
Quote (Intenso8 @ 27 Oct 2012 17:02)
:banana:


tho truth...hade han velat bevisa det så hade han visat reg nr och ägarbeviset.

This post was edited by K1NGEN on Oct 27 2012 09:04am
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 09:09am
Quote (AntonWinbladVonWalters @ 13 Oct 2012 20:15)
haha jo jag vet...därav vill jag inte att han ska veta vem jag är...man vet ju inte med en sån sociopat vad dom tar sig till...
lägger upp detta för att reta nån( comp)

från ett möte här om veckan med enbart blackr bilar!

http://oi48.tinypic.com/2jax377.jpg



Nej du har ju redan skapt din egen fantasivärld med fina bilar och gott om pengar. Vi vanliga dödliga vet ju hur svårt det är att nå dit, och du har bara hamnat där som en skänk från ovan. Men det mest underhållande i mina ögon var dina historier om att dina föräldrar gott bort, först går din mamma bort bara sådär BOM BOM... Sen ett par år senare försvinner din pappa, ingen vet hur eller vart... och efter sig lämnar han till dig ett fastighetsimperium värt 200 miljoner. Att du inte skriver en bok om alla dina fantasier, då kanske du får ihop till en Volvo tillslut. Själv har man jobbat, slitit och kämpa i snart 20 år och knappt kommit en fjärdedel på vägen till en v60... Snyggt jobbat grabben.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 09:13am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 17:09)
Nej du har ju redan skapt din egen fantasivärld med fina bilar och gott om pengar. Vi vanliga dödliga vet ju hur svårt det är att nå dit, och du har bara hamnat där som en skänk från ovan. Men det mest underhållande i mina ögon var dina historier om att dina föräldrar gott bort, först går din mamma bort bara sådär BOM BOM... Sen ett par år senare försvinner din pappa, ingen vet hur eller vart... och efter sig lämnar han till dig ett fastighetsimperium värt 200 miljoner. Att du inte skriver en bok om alla dina fantasier, då kanske du får ihop till en Volvo tillslut. Själv har man jobbat, slitit och kämpa i snart 20 år och knappt kommit en fjärdedel på vägen till en v60... Snyggt jobbat grabben.


storspararN^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 27 2012 09:14am
Quote (Intenso8 @ 27 Oct 2012 17:13)
storspararN^


hahaha :D

20 000 om året ju.

u jelly?

This post was edited by Fil on Oct 27 2012 09:14am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 09:17am
Quote (Fil @ 27 Oct 2012 17:14)
hahaha :D

20 000 om året ju.

u jelly?


han sa bara en fjärdedel :) så 5000 knappt 500 i månaden :)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 09:17am
Quote (Fil @ 27 Oct 2012 17:03)
Kan ju vara så att han inte vill bli identifierad. Men för säkerhets skull har jag aldrig gått i god för något annat än att han hade tillgång till en v60  black r



http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62617208&f=79&p=418490208

Någon som tycker det citatet är tvetydigt?



Ingen som är otydligt med det citatet men inte ens jag kan hålla reda på allt som skrivits.


Jag kan bara utgå från mig själv men hade jag varit ägare till en så pass fin bil hade jag såklart velat visa upp både mig själv och bilen. Dessutom talat sanning vad det gäller inköp, kostnader osv.. Det där med att dölja sin identitet är bara löjligt och psykotiskt. Alla har väl facebook eller hur?
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 27 2012 09:17am
en polestar kostar betydligt mer än bara 400k

en vanlig v60 drive med lite lulul går på 370k+

This post was edited by K1NGEN on Oct 27 2012 09:18am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 27 2012 09:20am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 17:17)
Ingen som är otydligt med det citatet men inte ens jag kan hålla reda på allt som skrivits.


Jag kan bara utgå från mig själv men hade jag varit ägare till en så pass fin bil hade jag såklart velat visa upp både mig själv och bilen. Dessutom talat sanning vad det gäller inköp, kostnader osv.. Det där med att dölja sin identitet är bara löjligt och psykotiskt. Alla har väl facebook eller hur?


Ändå är det just det jag skriver där du har haft att förlita dig på när du har raljerat om hur dum och lättlurad jag är?
Rätt naivt av dig. Skönt att ha det utrett iallafall.

Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 17:17)
en polestar kostar betydligt mer än bara 400k

en vanlig v60 med lite lulul går 370k+


Säkerligen!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1283728382839284028415001Next
Closed New Topic New Poll