Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 17:17)
Ingen som är otydligt med det citatet men inte ens jag kan hålla reda på allt som skrivits.
Jag kan bara utgå från mig själv men hade jag varit ägare till en så pass fin bil hade jag såklart velat visa upp både mig själv och bilen. Dessutom talat sanning vad det gäller inköp, kostnader osv.. Det där med att dölja sin identitet är bara löjligt och psykotiskt. Alla har väl facebook eller hur?
Ändå är det just det jag skriver där du har haft att förlita dig på när du har raljerat om hur dum och lättlurad jag är?
Rätt naivt av dig. Skönt att ha det utrett iallafall.
Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 17:17)
en polestar kostar betydligt mer än bara 400k
en vanlig v60 med lite lulul går 370k+
Säkerligen!