d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1283628372838283928405001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 08:43am
Quote (Fil @ 27 Oct 2012 16:38)
Jag ser det mer som en tragedi. Det är inte riktigt min typ av humor!


Jaha så det är sorligt att vara ärlig helt plötsligt? Är det inte mer patetiska att gruppera sig med lögnare i stället för att ta avstånd från sådana kräk? Men logistik kungen själv kanske inte var så begåvad som han själv påstår.

Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 08:46am
Quote (Fil @ 27 Oct 2012 16:41)
Så du menar att efter jag hade valt ut en låt och sagt en hastighet han skulle köra i, då skulle han ha bett någon annan spela den låten i bilen och köra i hastigheten jag sa till honom att köra i?
Eller du menar att han är en jävel på att redigera filmer?



Pratade du med honom i telefon när han körde bilen? Troligtvis inte. Har du tänkt tanken att det var någon annan persons bil, att någon annan filmade? Du bara köper hans bullshit rätt av. Nu har han dessutom erkänt att han inte betalat bilen kontant för 400k utan betalar av på den... Men fortfarande äger han en volvo v60 limited edition? Hur tänker du egentligen?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 27 2012 08:50am
God morgon.

This post was edited by Giraff on Oct 27 2012 08:51am
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 27 2012 08:51am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 15:28)
Hahahahaha tror du verkligen jag skulle tappa humöret eller kontrollen för att en snorunge med ADHD försöker bevisa något för sig själv och för andra. Du har redan ljugit tillräckligt ( och kommer fortsätta ljuga ) om bilar du köpt för miljoner, 400k kontant, om föräldrar som gått bort under mystiska omständigheter, om fastighetsköp på 20-30 mille... Att du är stor som ett hus och tar 150 kg i bänk... Du får nöja dig med att mindre begåvade människor som pissboss och fil tror på dig och tycker du är ball för jag är långt ifrån imponerad och har inte tid att leka sandlåda med snorunge med psykiska svårigheter. Lägg ut vad du vill i din profil, jag kommer inte ta bort någon blockering eller diskutera med dig. Du påstår ju att du vet vem jag är, vart jag bor, vad jag heter... Hahahaha du anstränger dig verkligen för att försöka hitta en skugga :)

Förresten du gillar Gotlands Allehanda va? Tror du inte jag också kollat upp den där Ingald eller vafan nu du kallar fantasi personen för. Gosse lille du kan adrig ligga före mig eller någon annan. Skaffa dig ett jobb och sluta snacka skit i stället..



Jo du är ju helt normal som sitter och vråldiggar största lögnaren som någonsin satt sin fot på jsp. Är det inte pinsamt att vara en patetisk wannabe utan egna åsikter som sitter och snackar skit om en person du inte känner? Klara din hjärna av att formulera och sätta ord på varför jag skulle ha problem? Antar ditt svar skulle bli ... LOL NOOB, PWND


Lol pwnd noob
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 27 2012 08:53am
Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 16:46)
Pratade du med honom i telefon när han körde bilen? Troligtvis inte. Har du tänkt tanken att det var någon annan persons bil, att någon annan filmade? Du bara köper hans bullshit rätt av. Nu har han dessutom erkänt att han inte betalat bilen kontant för 400k utan betalar av på den... Men fortfarande äger han en volvo v60 limited edition? Hur tänker du egentligen?


Ja, jag har tänkt tanken att någon annan kunde ha ägt bilen. Jag gick inte i god för något annat än att han hade tillgång till en sådan bil vid det tillfället.
Om han äger den, hur han skulle ha betalt för den. Det har jag ingen koll på och det har jag aldrig gått i god för.

Men det har du ju ingen koll på. Du är ju så djupt nere i din egen skit och läser knappt vad andra skriver.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 27 2012 08:54am
fram med popcorn grabbar :)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 27 2012 08:56am
denna berömda videon, går det att avgöra om det är en polestar?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
Oct 27 2012 08:59am
Quote (Fil @ 27 Oct 2012 16:53)
Ja, jag har tänkt tanken att någon annan kunde ha ägt bilen. Jag gick inte i god för något annat än att han hade tillgång till en sådan bil vid det tillfället.
Om han äger den, hur han skulle ha betalt för den. Det har jag ingen koll på och det har jag aldrig gått i god för.

Men det har du ju ingen koll på. Du är ju så djupt nere i din egen skit och läser knappt vad andra skriver.



Du behöver inte digga mig för fem öre, det är inte mitt problem. Men vad är ditt problem egentligen? Vad bär jag på för skit som berör dig så illa? Att jag vågar säga vad jag tycker och tänker, att jag vågar avslöja när någon försöker leka storfräsare med lögner? Alltså jag har lyssnat på kantas skitsnack sen 2003 så jag om någon borde väl veta vad han går för. Under snart 10 års tid inte ett endaste bevis för något han sagt.

Så du stör dig på mig för att jag inte gillar bullshit?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 27 2012 08:59am
Quote (K1NGEN @ 27 Oct 2012 16:56)
denna berömda videon, går det att avgöra om det är en polestar?


I videon jag fick skickad till mig hade det hängts för något skynke för regplåten, han visade baksidan av bilen. Gick in i bilen, stoppade in ett usb-minne med låten jag hade valt satte farthållaren på 105km/h och körde
Baksidan av en v60 polestar black r känner jag igen! ^^


Quote (CoMpLiCaTeD @ 27 Oct 2012 16:59)
Du behöver inte digga mig för fem öre, det är inte mitt problem. Men vad är ditt problem egentligen? Vad bär jag på för skit som berör dig så illa? Att jag vågar säga vad jag tycker och tänker, att jag vågar avslöja när någon försöker leka storfräsare med lögner? Alltså jag har lyssnat på kantas skitsnack sen 2003 så jag om någon borde väl veta vad han går för. Under snart 10 års tid inte ett endaste bevis för något han sagt.

Så du stör dig på mig för att jag inte gillar bullshit?


Nu raljerar du bara. Jag bryr mig inte ett dugg om dig, svara på det jag skriver istället!

This post was edited by Fil on Oct 27 2012 09:00am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 27 2012 09:00am
Quote (Fil @ 27 Oct 2012 16:59)
I videon jag fick skickad till mig hade det hängts för något skynke för regplåten, han visade baksidan av bilen. Gick in i bilen, stoppade in ett usb-minne med låten jag hade valt satte farthållaren på 105km/h och körde
Baksidan av en v60 polestar black r känner jag igen! ^^


om han nu ägde den hade han ju inte haft problem med att visa reg imo.

This post was edited by K1NGEN on Oct 27 2012 09:02am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1283628372838283928405001Next
Closed New Topic New Poll