Quote (AntonWinbladVonWalters @ 13 Oct 2012 20:09)
Han kan hålla sej på sin kant o jag på min,bevisade nog tillräckligt för han o andra att jag inte ljög så mycket;)
han kommer nog kolla in detta så inb4 för hans underbara rage..
Hahahahaha tror du verkligen jag skulle tappa humöret eller kontrollen för att en snorunge med ADHD försöker bevisa något för sig själv och för andra. Du har redan ljugit tillräckligt ( och kommer fortsätta ljuga ) om bilar du köpt för miljoner, 400k kontant, om föräldrar som gått bort under mystiska omständigheter, om fastighetsköp på 20-30 mille... Att du är stor som ett hus och tar 150 kg i bänk... Du får nöja dig med att mindre begåvade människor som pissboss och fil tror på dig och tycker du är ball för jag är långt ifrån imponerad och har inte tid att leka sandlåda med snorunge med psykiska svårigheter. Lägg ut vad du vill i din profil, jag kommer inte ta bort någon blockering eller diskutera med dig. Du påstår ju att du vet vem jag är, vart jag bor, vad jag heter... Hahahaha du anstränger dig verkligen för att försöka hitta en skugga

Förresten du gillar Gotlands Allehanda va? Tror du inte jag också kollat upp den där Ingald eller vafan nu du kallar fantasi personen för. Gosse lille du kan adrig ligga före mig eller någon annan. Skaffa dig ett jobb och sluta snacka skit i stället..
Quote (Pissboss3 @ 13 Oct 2012 20:09)
han har något fel kan jag lova

Jo du är ju helt normal som sitter och vråldiggar största lögnaren som någonsin satt sin fot på jsp. Är det inte pinsamt att vara en patetisk wannabe utan egna åsikter som sitter och snackar skit om en person du inte känner? Klara din hjärna av att formulera och sätta ord på varför jag skulle ha problem? Antar ditt svar skulle bli ... LOL NOOB, PWND