d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1283228332834283528365001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 26 2012 12:05pm
Quote (SpAz. @ 26 Oct 2012 20:02)
det är isf det ENDA som talar till min fördel :b för fy fan vad jag kommer faila
thx


haha jo så kan man också se det.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 26 2012 01:16pm
Quote (SCXiao @ 26 Oct 2012 12:40)
http://www.youtube.com/watch?v=rSF5r3TE3MI


Jag avskyr låten men helvete vilken skön cover :D


som sagt - HATER!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,172.92
Oct 26 2012 01:56pm
Quote (Litttle_Brother @ 26 Oct 2012 21:16)
som sagt - HATER!


Hater för att jag hatar en låt? Du är ju bög
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 26 2012 02:50pm
Quote (Litttle_Brother @ 26 Oct 2012 19:16)
som sagt - HATER!



sis, måste fråga ensak... är du seriös mot scx?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 26 2012 02:54pm
Army of The Pharaos & hamburgare får bli min tröst då jag inte lyckades se något av Glans föreställning idag...
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 26 2012 04:01pm
Ae jag blir så arg.

Leder 90% av tiden tills en grabb måste dra och går ai på allt, vinner över mig 3händer när jag har minst 70% advantage preflop.
Han får bounty + placerar sig 2a.
Top 3 får betalt, jag placar 4a np.

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64995555&f=104&o=70#p435172197
Ganska trött på jsp donks nu xD
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 26 2012 04:28pm
500fg ai ww.
KJ mot 3J
Han rivrar 3a????????

Där rök vad som borde varit typ 1.5-2k på 80/20 bets.

This post was edited by Mikob on Oct 26 2012 04:29pm
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 26 2012 04:37pm
tjena heter marcus och detta är 2008 graPPar

Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Oct 26 2012 04:45pm
10 gånger bättre =
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 26 2012 05:00pm
Quote (sturm @ 27 Oct 2012 00:45)
10 gånger bättre =
http://www.youtube.com/watch?v=dYNcbdwkHYg


deras "du hast" är fantastisk!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1283228332834283528365001Next
Closed New Topic New Poll