☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2832
2833
2834
2835
2836
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624519
Replies: 50000
Track Topic
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#28331
Oct 26 2012 12:05pm
Quote (SpAz. @ 26 Oct 2012 20:02)
det är isf det ENDA som talar till min fördel :b för fy fan vad jag kommer faila
thx
haha jo så kan man också se det.
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#28332
Oct 26 2012 01:16pm
Quote (SCXiao @ 26 Oct 2012 12:40)
http://www.youtube.com/watch?v=rSF5r3TE3MI
Jag avskyr låten men helvete vilken skön cover
som sagt - HATER!
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,172.92
#28333
Oct 26 2012 01:56pm
Quote (Litttle_Brother @ 26 Oct 2012 21:16)
som sagt - HATER!
Hater för att jag hatar en låt? Du är ju bög
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#28334
Oct 26 2012 02:50pm
Quote (Litttle_Brother @ 26 Oct 2012 19:16)
som sagt - HATER!
sis, måste fråga ensak... är du seriös mot scx?
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#28335
Oct 26 2012 02:54pm
Army of The Pharaos & hamburgare får bli min tröst då jag inte lyckades se något av Glans föreställning idag...
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#28336
Oct 26 2012 04:01pm
Ae jag blir så arg.
Leder 90% av tiden tills en grabb måste dra och går ai på allt, vinner över mig 3händer när jag har minst 70% advantage preflop.
Han får bounty + placerar sig 2a.
Top 3 får betalt, jag placar 4a np.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64995555&f=104&o=70#p435172197
Ganska trött på jsp donks nu xD
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#28337
Oct 26 2012 04:28pm
500fg ai ww.
KJ mot 3J
Han rivrar 3a????????
Där rök vad som borde varit typ 1.5-2k på 80/20 bets.
This post was edited by Mikob on Oct 26 2012 04:29pm
Marcusd0
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#28338
Oct 26 2012 04:37pm
tjena heter marcus och detta är 2008 graPPar
sturm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold
:
3,135.90
#28339
Oct 26 2012 04:45pm
10 gånger bättre =
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#28340
Oct 26 2012 05:00pm
Quote (sturm @ 27 Oct 2012 00:45)
10 gånger bättre =
http://www.youtube.com/watch?v=dYNcbdwkHYg
deras "du hast" är fantastisk!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2832
2833
2834
2835
2836
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact