d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1283128322833283428355001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 26 2012 10:12am
Quote (Fil @ Oct 26 2012 01:54pm)
@svarter

Vad tycker du om the connells?


Oj!

Aldrig lyssnat mkt på dom måste jag erkänna men 74-75 var en av mina favoritlåtar när jag var liten :)

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 26 2012 10:13am
Quote (berhemuli @ 26 Oct 2012 17:52)
chill i redlight district..


Låter rätt nice.
Se till att inte stoppa i något mörkt bara.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 26 2012 10:18am
Quote (Pissboss3 @ 26 Oct 2012 16:57)
Äntligen helg och inge jobb! Firas med ÖL


zomg Alkis!

This post was edited by AsDrake on Oct 26 2012 10:18am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 26 2012 10:44am
Quote (Svartermetalisk @ 26 Oct 2012 18:12)
Oj!

Aldrig lyssnat mkt på dom måste jag erkänna men 74-75 var en av mina favoritlåtar när jag var liten :)


Ok ok :)
Ja 74 75 var låten som gjorde att jag lyssnade på mer.

Albumet ring har en del sköna låtar.

Slackjawed, 74 75, doin' you, Spiral, det är låtar jag diggar med dom!

Spiral är bästa tycker jag!

Eller, din typ av namngivning:
Track 01
Track 03
Track 04
Track 07
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 26 2012 11:27am
Quote (Marcusd0 @ 26 Oct 2012 17:12)
lmk om du behöver hjälp


du får gärna dela med dig av tips :P
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 26 2012 11:39am
lal

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 26 2012 11:46am
Quote (PlaaD @ 26 Oct 2012 18:13)
Låter rätt nice.
Se till att inte stoppa i något mörkt bara.


Ingen risk.. Lite kul att småbarn med föräldrar går runt o kollar på fönstren
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 26 2012 11:57am
Imorgon är det högskoleprovet...
Jag kan ingenting av matematikdelen :(
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 26 2012 12:00pm
Quote (SpAz. @ 26 Oct 2012 19:57)
Imorgon är det högskoleprovet...
Jag kan ingenting av matematikdelen :(


Kul att dom sätter det på en dag som imorgon när ALLA är ute idag? ^^,

Anyhow, lycka till!

This post was edited by RistVaLL on Oct 26 2012 12:00pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 26 2012 12:02pm
Quote (RistVaLL @ 26 Oct 2012 20:00)
Kul att dom sätter det på en dag som imorgon när ALLA är ute idag? ^^,

Anyhow, lycka till!

det är isf det ENDA som talar till min fördel :b för fy fan vad jag kommer faila
thx
Go Back To Svenska Topic List
Prev1283128322833283428355001Next
Closed New Topic New Poll