Quote (Svartermetalisk @ 26 Oct 2012 18:12)
Oj!
Aldrig lyssnat mkt på dom måste jag erkänna men 74-75 var en av mina favoritlåtar när jag var liten

Ok ok

Ja 74 75 var låten som gjorde att jag lyssnade på mer.
Albumet ring har en del sköna låtar.
Slackjawed, 74 75, doin' you, Spiral, det är låtar jag diggar med dom!
Spiral är bästa tycker jag!
Eller, din typ av namngivning:
Track 01
Track 03
Track 04
Track 07