d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1282728282829283028315001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 25 2012 01:36pm
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 19:33)
Hade du kunnat spela köttflöjt till den låten?



det är en låt som är ett resultat av lite omognad,sprit etc

jag är inte med,och inte i bilen heller
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 02:35pm
Quote (Chefen @ 25 Oct 2012 21:36)
det är en låt som är ett resultat av lite omognad,sprit etc

jag är inte med,och inte i bilen heller


Helt klart, men rätt skön ändå :lol:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 25 2012 02:37pm
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 20:35)
Helt klart, men rätt skön ändå :lol:



haha mm ^^
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 25 2012 03:05pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 25 Oct 2012 09:05)
fick du aldrig till din Stream när vi körde ROTMG? :P



this


jo jag fick igång det, har även fått igång skiten nu, men jag fattar mig inte på
några inställningar och tycker det laggar lite för mkt.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Oct 25 2012 04:05pm
Quote (RistVaLL @ 25 Oct 2012 23:05)
jo jag fick igång det, har även fått igång skiten nu, men jag fattar mig inte på
några inställningar och tycker det laggar lite för mkt.


vad äre du ska streama?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 25 2012 04:12pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Oct 26 2012 12:05am)
vad äre du ska streama?


d2 baalruns
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 25 2012 04:13pm
Quote (umade @ 26 Oct 2012 00:12)
d2 baalruns


fett med tittare nP
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 25 2012 06:31pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 26 Oct 2012 00:05)
vad äre du ska streama?


venne vill bara få igång skiten, småkul bara, försökte även visa för polarna hur man spelar HoN
men orkade inte frappa skiten så ^^
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 25 2012 06:59pm
Gah, får inte allt att bli bra, kanske har för klen dator ^^,

texten och allt ser typ grumligt ut...
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 25 2012 08:26pm
Quote (RistVaLL @ 26 Oct 2012 02:59)
Gah, får inte allt att bli bra, kanske har för klen dator ^^,

texten och allt ser typ grumligt ut...


Vad har du för uppkoppling?
Vilken sida streamar du ifrån?
Vilket spel + inställningar?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1282728282829283028315001Next
Closed New Topic New Poll