☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2827
2828
2829
2830
2831
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624592
Replies: 50000
Track Topic
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#28281
Oct 25 2012 01:36pm
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 19:33)
Hade du kunnat spela köttflöjt till den låten?
det är en låt som är ett resultat av lite omognad,sprit etc
jag är inte med,och inte i bilen heller
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#28282
Oct 25 2012 02:35pm
Quote (Chefen @ 25 Oct 2012 21:36)
det är en låt som är ett resultat av lite omognad,sprit etc
jag är inte med,och inte i bilen heller
Helt klart, men rätt skön ändå
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#28283
Oct 25 2012 02:37pm
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 20:35)
Helt klart, men rätt skön ändå
haha mm ^^
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#28284
Oct 25 2012 03:05pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 25 Oct 2012 09:05)
fick du aldrig till din Stream när vi körde ROTMG?
this
jo jag fick igång det, har även fått igång skiten nu, men jag fattar mig inte på
några inställningar och tycker det laggar lite för mkt.
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,423.17
Trader:
Trusted
#28285
Oct 25 2012 04:05pm
Quote (RistVaLL @ 25 Oct 2012 23:05)
jo jag fick igång det, har även fått igång skiten nu, men jag fattar mig inte på
några inställningar och tycker det laggar lite för mkt.
vad äre du ska streama?
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#28286
Oct 25 2012 04:12pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Oct 26 2012 12:05am)
vad äre du ska streama?
d2 baalruns
Marcusd0
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#28287
Oct 25 2012 04:13pm
Quote (umade @ 26 Oct 2012 00:12)
d2 baalruns
fett med tittare nP
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#28288
Oct 25 2012 06:31pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 26 Oct 2012 00:05)
vad äre du ska streama?
venne vill bara få igång skiten, småkul bara, försökte även visa för polarna hur man spelar HoN
men orkade inte frappa skiten så ^^
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#28289
Oct 25 2012 06:59pm
Gah, får inte allt att bli bra, kanske har för klen dator ^^,
texten och allt ser typ grumligt ut...
Marcusd0
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#28290
Oct 25 2012 08:26pm
Quote (RistVaLL @ 26 Oct 2012 02:59)
Gah, får inte allt att bli bra, kanske har för klen dator ^^,
texten och allt ser typ grumligt ut...
Vad har du för uppkoppling?
Vilken sida streamar du ifrån?
Vilket spel + inställningar?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2827
2828
2829
2830
2831
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact