d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1282628272828282928305001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Oct 25 2012 12:58pm
Nu kommer snöhelvetet med besked :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 25 2012 01:05pm
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 20:50)
Att inte få ha svordomar är ju ba löjligt :r


Menart.
Aidssidan drog dubbel summa för mig också ser det ut som.

Någon som har koll på en sida där dem skiter i vad man vill trycka på tröjorna?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 25 2012 01:05pm
Quote (Snigelfis @ 25 Oct 2012 20:58)
Nu kommer snöhelvetet med besked :(


:hail: ska bli kul och prova nya kärran :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Oct 25 2012 01:07pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 25 Oct 2012 09:09)
Btw, tagit upp mitt BF3 lirande igen och hade fått ett meddelande av någon som nickar xiztNz :P
Någon som vet vem? :D Lirade med massa folk här från swesub förut ^^


This :) Brainfreeze vem de kan vara :o
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2012 01:12pm
Quote (Chefen @ Oct 25 2012 01:58pm)
tror jag måste sätta mig i bilen och fara inåt landet på upptäcktsfärd :angry:


hhaha kom o tänka på det där klippet när ni kör i en volvo mitt i natten o driftar. Va hette den ? "240 nattkörning" eller nåt. posta den igen :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 25 2012 01:14pm
Quote (ankiie @ 25 Oct 2012 19:12)
hhaha kom o tänka på det där klippet när ni kör i en volvo mitt i natten o driftar. Va hette den ? "240 nattkörning" eller nåt. posta den igen :)



den med mina gamla klasspolare? hahaha

tror han kom upp i 25 kvaddade bilar, men efter han voltade en sommar i 200km/h+ (bakdäcken släppte i en kurva och han rullade 3 st lägdor så lugnade han sig) + att han fått unge haha


men den får ju mig att framstå som en bonde :(

This post was edited by Chefen on Oct 25 2012 01:21pm
Member
Posts: 4,435
Joined: Nov 20 2007
Gold: 294.80
Oct 25 2012 01:21pm
Jaohopp!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2012 01:27pm
Quote (Chefen @ Oct 25 2012 07:14pm)
den med mina gamla klasspolare? hahaha

tror han kom upp i 25 kvaddade bilar, men efter han voltade en sommar i 200km/h+ (bakdäcken släppte i en kurva och han rullade 3 st lägdor så lugnade han sig) + att han fått unge haha


men den får ju mig att framstå som en bonde :(



aa precis den. :D fan så snabbt alltså såg skoj ut. ne då posta på bara
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 25 2012 01:31pm
haha okej då...men man ser ju ändå inte i videon hur snabbt de går ^^ och detta var ett bra tag sedan

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 01:33pm
Quote (Chefen @ 25 Oct 2012 21:31)
haha okej då...men man ser ju ändå inte i videon hur snabbt de går ^^ och detta var ett bra tag sedan

http://www.youtube.com/watch?v=FrLrblciMls


Hade du kunnat spela köttflöjt till den låten?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1282628272828282928305001Next
Closed New Topic New Poll