Quote (ankiie @ 25 Oct 2012 19:12)
hhaha kom o tänka på det där klippet när ni kör i en volvo mitt i natten o driftar. Va hette den ? "240 nattkörning" eller nåt. posta den igen

den med mina gamla klasspolare? hahaha
tror han kom upp i 25 kvaddade bilar, men efter han voltade en sommar i 200km/h+ (bakdäcken släppte i en kurva och han rullade 3 st lägdor så lugnade han sig) + att han fått unge haha
men den får ju mig att framstå som en bonde
This post was edited by Chefen on Oct 25 2012 01:21pm