d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1282528262827282828295001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 25 2012 11:36am
Quote (Simon @ 25 Oct 2012 19:32)
shazam tror jag den heter


Tack, ska söka på det.
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Oct 25 2012 11:45am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Oct 2012 17:31)
Hejs swesub.

Vilka appar var det som fanns (som e braaaa) som kunde "söka musik" ifall man lyssnar på radion. Aka att man slår igång appen och den lyssnar av radio och hittar låtnamn/artist.

Ja, ni fattar.




SoundHound funkar bra för mej.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 11:51am
Quote (AntonWinbladVonWalters @ 25 Oct 2012 19:45)
SoundHound funkar bra för mej.


För mig med.

Tror bara den finns på samsung dock. Men man vet aldrig

Lyssnaru något på kelis - milkshake nuförtiden?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 25 2012 12:10pm
VA fannnn!

JAG HATAR MIG SJÄLV :S

Sitter och läser och fastnat i massa skit på internet, är typ skit skraj just nu, lol.


HELVETE OCKSÅ! HATAR ATT VARA SÅ LÄTTSKRÄM/RÄDD :S:S:S:S:S:

Nej kan inte alls se en skräckfilm heller typ xD


Just nu lyssnar jag på gangnam style, för att försöka ändra sinnesstämning.

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 25 2012 12:14pm
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 25 2012 12:12pm
L4D2 free week+på sale.

:o
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 25 2012 12:15pm
Quote (Litttle_Brother @ 25 Oct 2012 20:10)
VA fannnn!

JAG HATAR MIG SJÄLV :S

Sitter och läser och fastnat i massa skit på internet, är typ skit skraj just nu, lol.


HELVETE OCKSÅ! HATAR ATT VARA SÅ LÄTTSKRÄM/RÄDD :S:S:S:S:S:

Nej kan inte alls se en skräckfilm heller typ xD


Just nu lyssnar jag på gangnam style, för att försöka ändra sinnesstämning.


Gay
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2012 12:18pm
Quote (Litttle_Brother @ 25 Oct 2012 20:10)
VA fannnn!

JAG HATAR MIG SJÄLV :S

Sitter och läser och fastnat i massa skit på internet, är typ skit skraj just nu, lol.


HELVETE OCKSÅ! HATAR ATT VARA SÅ LÄTTSKRÄM/RÄDD :S:S:S:S:S:

Nej kan inte alls se en skräckfilm heller typ xD


Just nu lyssnar jag på gangnam style, för att försöka ändra sinnesstämning.


name change till little_sister plz
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 25 2012 12:20pm
Quote (Simon @ 25 Oct 2012 20:18)
name change till little_sister plz


SIMON!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 25 2012 12:21pm
Lol beställde t-shirts igår (do them yourself style)
Fick mail idag:
Vi är ledsna, men vi kan inte behandla din Zazzle.se beställning xxx-xxxxxxx-xxxxxxx på grund av en konflikt med en eller flera av våra godtagbara riktlinjer för innehåll.

Man fick tydligen inte ha copyright eller svordomar på....

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 12:50pm
Quote (PlaaD @ 25 Oct 2012 20:21)
Lol beställde t-shirts igår (do them yourself style)
Fick mail idag:
Vi är ledsna, men vi kan inte behandla din Zazzle.se beställning xxx-xxxxxxx-xxxxxxx på grund av en konflikt med en eller flera av våra godtagbara riktlinjer för innehåll.

Man fick tydligen inte ha copyright eller svordomar på....

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay


Att inte få ha svordomar är ju ba löjligt :r
Go Back To Svenska Topic List
Prev1282528262827282828295001Next
Closed New Topic New Poll