d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1282428252826282728285001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 25 2012 07:58am
Quote (Ekaan @ 25 Oct 2012 13:52)
snöar här också



tror jag måste sätta mig i bilen och fara inåt landet på upptäcktsfärd :angry:
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2012 08:05am
Quote (Mikob @ Oct 25 2012 01:58pm)
Nae, vart faen är hunden?


Hon har väll flytt.
Ring mig när hon är hemma.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 25 2012 08:09am
Quote (vandalen @ 25 Oct 2012 16:05)
Hon har väll flytt.
Ring mig när hon är hemma.


Y u wanna c his mom? :huh:
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 25 2012 08:26am
Quote (PlaaD @ 25 Oct 2012 15:09)
Y u wanna c his mom?  :huh:


cuz they are sisters
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 25 2012 09:02am
hur ska jag förvara nycklar, mobil och plånbok när jag har morphsuit på mig? :S


det snöade förövrigt minimalt här i Täby också

This post was edited by ChingeR on Oct 25 2012 09:03am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 25 2012 09:20am
Quote (ChingeR @ 25 Oct 2012 17:02)
hur ska jag förvara nycklar, mobil och plånbok när jag har morphsuit på mig? :S


det snöade förövrigt minimalt här i Täby också


Placera dem vid dicken.

Du skulle ju ha en riktig kostym på dig? :mad:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2012 11:29am
Quote (ChingeR @ 25 Oct 2012 17:02)
hur ska jag förvara nycklar, mobil och plånbok när jag har morphsuit på mig? :S


det snöade förövrigt minimalt här i Täby också


handväska ofc
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 25 2012 11:31am
Hejs swesub.

Vilka appar var det som fanns (som e braaaa) som kunde "söka musik" ifall man lyssnar på radion. Aka att man slår igång appen och den lyssnar av radio och hittar låtnamn/artist.

Ja, ni fattar.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 25 2012 11:32am
Quote (Litttle_Brother @ 25 Oct 2012 19:31)
Hejs swesub.

Vilka appar var det som fanns (som e braaaa) som kunde "söka musik" ifall man lyssnar på radion. Aka att man slår igång appen och den lyssnar av radio och hittar låtnamn/artist.

Ja, ni fattar.


shazam tror jag den heter
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 25 2012 11:35am
Quote (Simon @ Oct 25 2012 07:32pm)
shazam tror jag den heter


hej söt
Go Back To Svenska Topic List
Prev1282428252826282728285001Next
Closed New Topic New Poll