d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1282228232824282528265001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Oct 24 2012 07:07pm
27 User(s) are browsing this Forum (25 Guests and 0 Anonymous Users)
vandalen, Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 24 2012 07:12pm
Quote (SCXiao @ 25 Oct 2012 01:07)
27 User(s) are browsing this Forum (25 Guests and 0 Anonymous Users)
vandalen, Chefen



jasså?
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Oct 24 2012 07:41pm
Quote (SCXiao @ 25 Oct 2012 02:03)
65000


örk
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 09:00pm
Eftersom jag träna idag tänkte jag skippa all alkohol, men aj aj de gick ej.

Fick bli wingman åt en tjej kompis, muppen jag fick ta med hem till henne var oskuld och omöjlig att penetrera, sov 2 timmar sedan leta efter alla kläder osv sedan drog hem.

fuark radera history efter detta så frugan inte dödar mig.
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Oct 24 2012 11:47pm
Någon som skulle kunna hjälpa mig att få ordning på min stream imorgon?
Vet ej varför jag vill ha en men vore kul när man kör ubers lr nått vetefan...
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 25 2012 12:16am
Quote (RistVaLL @ Oct 25 2012 06:47am)
Någon som skulle kunna hjälpa mig att få ordning på min stream imorgon?
Vet ej varför jag vill ha en men vore kul när man kör ubers lr nått vetefan...


kör xsplit, funkar kalas då
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Oct 25 2012 01:05am
Quote (RistVaLL @ 25 Oct 2012 07:47)
Någon som skulle kunna hjälpa mig att få ordning på min stream imorgon?
Vet ej varför jag vill ha en men vore kul när man kör ubers lr nått vetefan...


fick du aldrig till din Stream när vi körde ROTMG? :P

Quote (dej @ 25 Oct 2012 08:16)
kör xsplit, funkar kalas då


this

This post was edited by n1ghtm4r3 on Oct 25 2012 01:05am
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Oct 25 2012 01:09am
Btw, tagit upp mitt BF3 lirande igen och hade fått ett meddelande av någon som nickar xiztNz :P
Någon som vet vem? :D Lirade med massa folk här från swesub förut ^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 04:47am
Borde plugga, men jag kollar på en katt med en hatt istället!

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 25 2012 05:00am
Sett klart Rescue Me ''äntligen''.
Tog 2 veckor att se 9 avsnitt bara för jag inte ville se klart serien :cry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1282228232824282528265001Next
Closed New Topic New Poll