Quote (RistVaLL @ 25 Oct 2012 07:47)
Någon som skulle kunna hjälpa mig att få ordning på min stream imorgon?
Vet ej varför jag vill ha en men vore kul när man kör ubers lr nått vetefan...
fick du aldrig till din Stream när vi körde ROTMG?

Quote (dej @ 25 Oct 2012 08:16)
kör xsplit, funkar kalas då
this
This post was edited by n1ghtm4r3 on Oct 25 2012 01:05am