d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev12728293031159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 24 2014 06:52am
Quote (n1ghtm4r3 @ Jul 24 2014 12:15pm)
Hm när jag som inte kört ranked förut, hamnar jag med andra som inte kört ranked eller kan jag hamna me folk som ranked redan?
Och vad finns de för ranks?
Äre typ bronze, silver, gold? där bronze är lägst då. eller finns de fler ranks?


Vilka du möter beror lite på hur du gör ifrån dig, men du lär förmodligen möta mest silver & unranked
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 24 2014 10:00am
Kan någon carrya mig en vinst på Nuke? (ranked)

Sitter på 640x800 windowed med 10 FPS på min laptop så kan slänga smoke och ge drops.

Ty <3
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 24 2014 01:17pm
Quote (Marcusd0 @ Jul 24 2014 05:00pm)
Kan någon carrya mig en vinst på Nuke? (ranked)

Sitter på 640x800 windowed med 10 FPS på min laptop så kan slänga smoke och ge drops.

Ty <3


Kör på 7 fps är global kötta på
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jul 24 2014 01:57pm
Quote (Nickeee @ 24 Jul 2014 13:58)
http://www.pro-hl.com/images/prohl/csgo_ranks.jpg

dessa ranker finns de.

du kommer hamna med bådeoch


alright :)
thanks för bilden!
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 24 2014 02:04pm
Har nu börjat spela cs go, vunnit 16st rankade i rad och fortfarande bara silver 2, vad fan är detta? aldrig förlorat
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 24 2014 02:06pm
Quote (eWaste @ Jul 24 2014 09:04pm)
Har nu börjat spela cs go, vunnit 16st rankade i rad och fortfarande bara silver 2, vad fan är detta? aldrig förlorat


Var samma för mig, vet inte varför.
Folk säger att de får leg eagle efter 10 matcher
jag körde 10 raka vinster på mitt ena konto med över 30 kills i varje match
blev silver när jag rankades..
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 24 2014 02:09pm
jag landade på mg1 när jag hade kört mina 10 rankade, sviktar mellan dmg och örn nu
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 24 2014 05:23pm
Quote (Nickeee @ 24 Jul 2014 22:09)
jag landade på mg1 när jag hade kört mina 10 rankade, sviktar mellan dmg och örn nu


ich bin ein legendary eagle master
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jul 25 2014 05:04am
Fy fan vad det här ranking systemet är dåligt.

Dom enda jag möter är 12-13 åringar från ryssland som är silver 1/2 som är helt värdelösa på att spela men ändå placeras jag i samma rank som dom.

Spelat 20 games och vunnit 20, fortfarande i silver 2, k.d i comp matches är 2.6

This post was edited by eWaste on Jul 25 2014 05:05am
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jul 25 2014 09:31am
Quote (eWaste @ Jul 25 2014 12:04pm)
Fy fan vad det här ranking systemet är dåligt.

Dom enda jag möter är 12-13 åringar från ryssland som är silver 1/2 som är helt värdelösa på att spela men ändå placeras jag i samma rank som dom.

Spelat 20 games och vunnit 20, fortfarande i silver 2, k.d i comp matches är 2.6


Vunnit 20irad i silver2 utan att gå upp i rank?
Bullshit
Go Back To Svenska Topic List
Prev12728293031159Next
Closed New Topic New Poll