d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev12728293031545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 20 2012 06:06am
Quote (snoramej @ May 20 2012 01:02pm)
Error 37?!!??!?


Yup
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 06:08am
Quote (PhearCIII @ 20 May 2012 13:06)
Yup


Omg.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 20 2012 07:07am
Lol'd, dog på Azmodan 3gg då jag kita medans jag vänta på Call of Ancients. Testade sedan att stå och slå och märkte att jag fick mer liv av att stå still och slå än hans ''svarta golv sak'' skada

SERVER SHUTTING DOWN.

OK

This post was edited by PlaaD on May 20 2012 07:14am
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 20 2012 09:01am
Hur länge har servern legat nere? Vet någon när servern kommer upp?
Member
Posts: 2,285
Joined: Nov 17 2005
Gold: 0.00
May 20 2012 09:04am
JAG VILL SPELA NU!
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 20 2012 09:06am
vilken char är "bäst" då?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 09:07am
Quote (R4mses @ 20 May 2012 16:06)
vilken char är "bäst" då?


inte wizard iallfall :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 09:07am
Quote (R4mses @ 20 May 2012 16:06)
vilken char är "bäst" då?


Monk.
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 20 2012 09:08am
Quote (snoramej @ May 20 2012 03:07pm)
Monk.


anledning? själv tkr jag barb ser bäst ut
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 20 2012 09:08am
Quote (R4mses @ May 20 2012 03:06pm)
vilken char är "bäst" då?


Barbarian.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12728293031545Next
Add Reply New Topic New Poll