Quote (PlaaD @ Jan 17 2012 08:04pm)
Därjaaaaaaaaaaaaaaa 3-0, trots ES troligen sämsta powerplay någonsin.
Blir att åka över till Cloetta och se LHC få stryk på torsdag med.
(Y)
vart bor du?
vill se lhc i kvalserien!
This post was edited by MartinS on Jan 17 2012 02:36pm