Quote (Svartermetalisk @ Sep 20 2011 10:29pm)
Istället för att bli lack, öppna replayen, identifiera varför du förlorade och vad glad åt att du inte kommer göra om misstaget igen

kollade igenom de flesta
förlorar på pisssaker
förlorade t.ex mot en zerg efter 20min då han hade 2baser jag 4 inklusive gold
Han hade 1-0 roaches vs mina 2-3
förlorar för att jag klumpar ihop alla mina jävlar roachjävlar på exakt samma punkt och de blir uppätna av fungals
tänker bara vadfan håller jag på med