d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev12728293031156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 17 2011 03:14pm
hahah facet på dong när han drack champagnen, priceless
troligtvis aldrig druckit alkohol? :)
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 20 2011 06:08am
Quote (d0oh @ Sep 17 2011 10:14pm)
hahah facet på dong när han drack champagnen, priceless
troligtvis aldrig druckit alkohol? :)


hoho
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 20 2011 11:58am
Fyfan, hatar verkligen dethär spelet atm
allt går åt helvete

jag kan fan inte spela
blir så jävla arg

This post was edited by d0oh on Sep 20 2011 11:59am
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 20 2011 12:00pm
Quote (d0oh @ Sep 20 2011 06:58pm)
Fyfan, hatar verkligen dethär spelet atm
allt går åt helvete

jag kan fan inte spela
blir så jävla arg


league?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 20 2011 12:34pm
Quote (bomben @ Sep 20 2011 07:00pm)
league?


plat
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 20 2011 01:03pm
coachade en kille som började för ca 2månader sen
han kunde inget från scratch och han har nästan dragit om mig >_>
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 20 2011 03:29pm
Quote (d0oh @ Sep 20 2011 07:58pm)
Fyfan, hatar verkligen dethär spelet atm
allt går åt helvete

jag kan fan inte spela
blir så jävla arg


Istället för att bli lack, öppna replayen, identifiera varför du förlorade och vad glad åt att du inte kommer göra om misstaget igen :)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 21 2011 03:51am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 20 2011 10:29pm)
Istället för att bli lack, öppna replayen, identifiera varför du förlorade och vad glad åt att du inte kommer göra om misstaget igen :)


kollade igenom de flesta
förlorar på pisssaker
förlorade t.ex mot en zerg efter 20min då han hade 2baser jag 4 inklusive gold
Han hade 1-0 roaches vs mina 2-3
förlorar för att jag klumpar ihop alla mina jävlar roachjävlar på exakt samma punkt och de blir uppätna av fungals
tänker bara vadfan håller jag på med
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 21 2011 10:34am
Om man inte är i master har man väldigt mycket mechanics att jobba på..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 21 2011 10:37am
Quote (bomben @ Sep 21 2011 06:34pm)
Om man inte är i master har man väldigt mycket mechanics att jobba på..


Sant :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev12728293031156Next
Add Reply New Topic New Poll