Quote (berhemuli @ 10 Nov 2015 00:38)
Jo, då får ni joina forumet så löser det sig! :D
är det något som rör servern så kommer jag gå ut med det på discord så det finns en risk att du missar något om du dissar det
e: sen är discord jävligt smidigt bara man lär sig att använda det vilket tar 2 minuter
t.ex. kan du bara ta ctrl+v för att klistra in en printscreen där så laddas den upp automatiskt osv
This post was edited by Simon on Nov 9 2015 11:47pm