d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1278279280281282404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 9 2015 03:24pm
jag tar avstånd ifrån det och håller mig till discord
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 9 2015 04:25pm
Quote (Simon @ 9 Nov 2015 23:24)
jag tar avstånd ifrån det och håller mig till discord


Vi kan väl alla vara vänner ändå? :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 9 2015 04:37pm
Quote (berhemuli @ 10 Nov 2015 00:25)
Vi kan väl alla vara vänner ändå? :(


självklart bubben men det blir jävligt osmidigt att sköta trades och annan kommunikation
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 9 2015 04:38pm
Quote (Simon @ 10 Nov 2015 00:37)
självklart bubben men det blir jävligt osmidigt att sköta trades och annan kommunikation


Jo, då får ni joina forumet så löser det sig! :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Nov 9 2015 11:30pm
Så länge ni inte gör det på jsp är jag nöjd. Vi har redan fått en tråd låst, vi behöver inte få hela forumet låst :lol:

mvh killen som stängde svenska chatten

This post was edited by SCXiao on Nov 9 2015 11:30pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 9 2015 11:33pm
Quote (berhemuli @ 10 Nov 2015 00:38)
Jo, då får ni joina forumet så löser det sig! :D


är det något som rör servern så kommer jag gå ut med det på discord så det finns en risk att du missar något om du dissar det

e: sen är discord jävligt smidigt bara man lär sig att använda det vilket tar 2 minuter

t.ex. kan du bara ta ctrl+v för att klistra in en printscreen där så laddas den upp automatiskt osv

This post was edited by Simon on Nov 9 2015 11:47pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Nov 9 2015 11:52pm
Craftade ny leksak till zealern! Inget att skryta om men bra upgrade för mig tills jag får tag på en naga eller dimensional blade med rätt sockets :lol:

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Nov 10 2015 12:15am
Andy död, hade aldrig gått utan lifetap wand :hail:
Member
Posts: 556
Joined: Oct 7 2015
Gold: 6,096.00
Nov 10 2015 02:29am
Første hoto på HC? :)

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 10 2015 04:51am
aha discord grejen var alpha än (enligt mejlet) Så finns hopp över att den inte är lika kass (i mina ögon) senare, så möjligt att jag ger det en till chans sen.

This post was edited by berhemuli on Nov 10 2015 04:52am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1278279280281282404Next
Add Reply New Topic New Poll