d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1277278279280281404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Nov 9 2015 04:45am
Quote (Disturbedxx @ 9 Nov 2015 11:00)
Någon som hittat sorc torch än?


Håller på, behöver bara några keys till :D
Retired Moderator
Posts: 14,295
Joined: Jun 7 2006
Gold: 17,940.36
Trader: Trusted
Nov 9 2015 08:15am
Quote (Disturbedxx @ 9 Nov 2015 11:00)
Någon som hittat sorc torch än?


Tyvärr inte!

Någon som kan hjälpa mig med ubers? Har en känsla av att det blir sorc torch härnäst. :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 9 2015 10:33am
hörrni!
använd discord istället för det andra forumet! :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 9 2015 11:21am
Quote (Simon @ 9 Nov 2015 18:33)
hörrni!
använd discord istället för det andra forumet! :)


Det kändes jävligt blaha för min del. Så postar väl finds här.. och pratar med giraff. :D Tills någon forum dyker upp eller liknande.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Nov 9 2015 11:43am
Quote (berhemuli @ 9 Nov 2015 18:21)
Det kändes jävligt blaha för min del. Så postar väl finds här.. och pratar med giraff. :D Tills någon forum dyker upp eller liknande.


Discord verkade rätt nice imo :P
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 9 2015 12:58pm
Quote (Simon @ Nov 9 2015 05:33pm)
hörrni!
använd discord istället för det andra forumet! :)


Förstår inte ens hur det funkar :[
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Nov 9 2015 01:35pm
Quote (ORVAR @ 9 Nov 2015 19:58)
Förstår inte ens hur det funkar :[


Klicka på länken i Nikis sig

Välj nick

??????

Done
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Nov 9 2015 01:39pm
Hur kan folk inte förstå hur det fungerar? :D Det är ju precis som vilket chatprogram som helst :P

Tips ifall ny tycker att det är svårt att läsa texten i vitt tema är att klicka på User settings nere till vänster sen Apperance och välja Dark Theme istället.

This post was edited by Disturbedxx on Nov 9 2015 01:40pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 9 2015 01:55pm
Quote (SCXiao @ Nov 9 2015 08:35pm)
Klicka på länken i Nikis sig

Välj nick

??????

Done


Quote (Disturbedxx @ Nov 9 2015 08:39pm)
Hur kan folk inte förstå hur det fungerar? :D Det är ju precis som vilket chatprogram som helst :P

Tips ifall ny tycker att det är svårt att läsa texten i vitt tema är att klicka på User settings nere till vänster sen Apperance och välja Dark Theme istället.




Hmm, fattar ingenting lel
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 9 2015 01:58pm
Quote (Disturbedxx @ 9 Nov 2015 21:39)
Hur kan folk inte förstå hur det fungerar? :D Det är ju precis som vilket chatprogram som helst :P

Tips ifall ny tycker att det är svårt att läsa texten i vitt tema är att klicka på User settings nere till vänster sen Apperance och välja Dark Theme istället.


Jag fattar hur det funkar, gillar däremot inte. Väljer tandfen's alternativ alla dagar i veckan.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1277278279280281404Next
Add Reply New Topic New Poll