Quote (Dreamfuel @ Oct 7 2011 09:41am)
jag kan sälja en bit av mitt hår.
eller nvm... har inget hår

Lol this was fun
Sjukaste jag varit med om: Det var midsommar 2009. Killen hade sett fram emot dagen i flera veckor. Vi var hos en annan polare, hans mossa var på semester så vi hade ett jävla håll igång. För att fortsätta på historian så kan jag ju säga att killen blev riktigt packad. Han var helt lost framåt tolv snåret.
Natten fortsatte o han blev fullare o fullare, jag försvann från festen ett slag för att följa en tjej hem, min framtida flickvän till och med. OnT: När ja kom tillbaks vid fyra snåret så var killen helt borta, fanns ingen tillstymmelse av medvetande kvar i hans lilla skalle. I vilket fall så fick jag för mig att idioten skulle sniffa lite kryddor, full o korkad som han var så gick han ju självklart med på det. Börjar enkelt o radar upp lite curry, han snortar upp en rätt så tunn lina utan att känna något speciellt. Jag letar efter något värre, då finner jag cayennepeppar. Lägger upp en riktigt fet lina, jag tror att den var 3 cm i diameter och säkert en decimeter lång. Killen tvivlar inte, han snortar i sig skiten och tro fan att han blir helt röd i huvudet. Ut springer han genom dörren, blod blandat med cayennepeppar sprutar ur nosen, har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv (so far)
I vilket fall så går killen o lägger sig, eller nja, han sätter sig i skräddarställning på golvet o somnar, det sista han säger är: detta är den bästa dagen i mitt liv, ja älskar er. Sen somnar han. Ja o min andra polare lägger oss i varsin soffa o somnar relativt snabbt, klockan var ju trots allt halv sex på morgonen.
Morgonen gryr, o ja rycker till. Jag är riktigt äckligt bakfull och på toppen av det så når en doft mina näsborrar, en doft som var så vidrig att ja var nära att spy på fläcken. Jag tänker på skoj för mig själv "vem fan har skitit på sig?" Jag sätter mig upp och kollar runt, ivrig att hitta källan till stanken. Jag ska beskriva min syn så gott det går; Min kompis, killen som sniffat krydda ett par timmar tidigare satt fortfarande i sin skräddarställning. Hans kalsonger är halv neddragna över arslet, en fet klick med slemmigt bajs ligger på golvet (nej mattan) en liten bit bort, bajs är fortfarande kladdat i röven, som en unge som har fullt med lera i arslet efter att ha lekt i gyttjan. Min kompis skolpapper ligger även dem bredvid honom, och även de har fullt med skit på sig.
Jag lägger mig ner igen, stanken är åt helvete, får tillsist utrymma rummet. Det är inte förens ja kommer ner på nedervåningens soffa som jag börjar asgarva, ja skrattar säkert i tio minuter. När jag väl lugnat mig en aning, så hör jag hur min kompis utlåter ett vemodigt stönande, o sen hör jag "åååhnaaaee, ja har skitit på mig" ja springer upp för trappan, tro fan att min andra polare ligger på golvet helt röd i ansiktet o garvar. Inom kort sprutar det tårar ur mina ögon då jag också ligger pall på golvet o garvar, samtidigt står min polare o skäms med bajs på golvet, arslet o underkläderna.
Min polare som bor där får sig en ordentlig chock, han beskrev känslan när han öppna dörren från sin mammas rum (han sov där, o vi sov på hans rum) som att gå ur ett flygplan i ett fuktigt o varmt klimat, där flera tusen ruttnande lik låg i solen. Det slog honom i ansiktet och han insåg direkt att något hemskt hade hänt. Min polare sprang till toan, det droppa bajs på golvet, hör hur duschen går i högsta hugg. När vi kommer in efteråt är det fullt med skit i duschen, på toalett stolen och på golvet. Min polares kalsonger och matta åker ut i polarens trädgård. Kallingarna hängde i en gren, de var helt klockrent. De var nog den roligaste morgonen i hela mitt liv.
Min kompis kunde inte bo på sitt rum på flera veckor, hans balkongdörr stod öppen dag som natt. På något vis så spreds detta ryktet om hans "misstag" stackarn har fått lida en del för det.
Vill bara påpeka att han är min allra bästa vän, så därför nämner ja inte namn eller dylikt. Detta är bara i underhållningssyfte, killen är hur skön och go som helst. Bara det att han har gjort en del såna här dumheter.
Då kommer vi till er, har någon av era polare gjort något liknande, snälla dela med er men som sagt, vi behöver inte säga några namn, i respekt mot dem PEACE!