d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1275276277278279404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 6 2015 07:17pm
Quote (SpAz. @ 7 Nov 2015 03:11)
är utbränd på pits men loggar ändå in lite ölad o trött, slentrian-drar 3 pits.
*nämen*
såklart sunkigaste jävla %ed'n, men ändå. inte varje dag man hittar Grandfather


http://i.imgur.com/DYVES7j.jpg
http://i.imgur.com/PdqEzkJ.jpg


sweeet mannen! :D Har hittat grandfather en gång på bnet. Proud moments..
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 6 2015 07:24pm
Quote (berhemuli @ 7 Nov 2015 03:17)
sweeet mannen! :D Har hittat grandfather en gång på bnet. Proud moments..


typ samma här, tror bara jag hittat den en gång. minns inte riktigt. den o wf en gång var eller om gf var två.
den ger bara 125 mer i max dmg än doom, o lite lägre min, så ungf. 50 avg dmg mer med så låg %ed. synd den inte var 2xx, gärna 240-250 :D
Member
Posts: 556
Joined: Oct 7 2015
Gold: 6,096.00
Nov 6 2015 07:26pm
Quote (SpAz. @ Nov 7 2015 03:11am)
är utbränd på pits men loggar ändå in lite ölad o trött, slentrian-drar 3 pits.
*nämen*
såklart sunkigaste jävla %ed'n, men ändå. inte varje dag man hittar Grandfather
hitta även 5sock phaseblade. så grief sen är jag gearad till tänderna. Lo rune , någon? ^^

http://i.imgur.com/DYVES7j.jpg
http://i.imgur.com/PdqEzkJ.jpg


gf :drool:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 7 2015 12:07pm
Var är min %ed ? :cry:


Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 7 2015 04:41pm
Quote (SCXiao @ 7 Nov 2015 20:07)


+1 barb skulle jag säga?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 7 2015 10:56pm
Damn glömde reseten eller vad det nu är på morgonen, satt o baala och hade det trevligt, men näääe. :D
Member
Posts: 17,759
Joined: Sep 29 2005
Gold: 3,948.00
Nov 8 2015 10:52am
Quote (berhemuli @ 8 Nov 2015 05:56)
Damn glömde reseten eller vad det nu är på morgonen, satt o baala och hade det trevligt, men näääe. :D


resat?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Nov 8 2015 12:15pm
Sjukt drygt att Arreat Summit är nere :zzz:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 8 2015 01:01pm
Hittade denna fcr ring. Då jag är så kass på o se om det är godly eller bra eller hyfsat så postar stats and you let me know.
10fcr
34ar
7% ll
14dex
all res 5 men fire res 35
Member
Posts: 7,301
Joined: Feb 22 2007
Gold: 3.00
Nov 8 2015 01:04pm
Quote (SCXiao @ Nov 8 2015 07:15pm)
Sjukt drygt att Arreat Summit är nere :zzz:


Har varit nere flera dagar nu. :cry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1275276277278279404Next
Add Reply New Topic New Poll