d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1274275276277278404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 6 2015 06:18am
lol är du seriös :D tandfen, jag vet att Orbar skulle döda för den där.
IMO minst en Highrune, ber/jah. men det kanske är lite svårt att kränga den atm haha.
men den har verkligen sjuka stats.
Quote (B0M @ 6 Nov 2015 07:02)
Så er jeg også startet. Spiller på HC - Andre der er godt igang?
Er startet på Classic så jeg kan rushe/enchante senere etc, men planen er at spille LoD :)

Lidt heldige drops:

http://i.imgur.com/O27TIc5.jpg

http://i.imgur.com/IZqR3jk.jpg

http://i.imgur.com/GPqOhOR.jpg

*Kongen hvis nogen vil spille :)


Välkommen!
Jag tar gärna en sorceress rush snart :) ev. ikväll, men inte just precis nu.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 6 2015 11:18am
Quote (SpAz. @ Nov 6 2015 01:18pm)
lol är du seriös :D tandfen, jag vet att Orbar skulle döda för den där.
IMO minst en Highrune, ber/jah. men det kanske är lite svårt att kränga den atm haha.
men den har verkligen sjuka stats.

Välkommen!
Jag tar gärna en sorceress rush snart :) ev. ikväll, men inte just precis nu.


Jag spelar inte på EU SC :(

Hittade dock denna fina :D Min första

Member
Posts: 21,045
Joined: Oct 19 2006
Gold: 1,575.00
Nov 6 2015 11:41am
Quote (ORVAR @ Nov 6 2015 05:18pm)
Jag spelar inte på EU SC :(

Hittade dock denna fina :D Min första

https://i.gyazo.com/c6d458fa6bc9de824ff9aff0ce5c82cf.png


oj nice! :)
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Nov 6 2015 11:45am
Quote (ORVAR @ 6 Nov 2015 18:18)
Jag spelar inte på EU SC :(

Hittade dock denna fina :D Min första

https://i.gyazo.com/c6d458fa6bc9de824ff9aff0ce5c82cf.png


gz orvis,

tower cellar verkar gilla dig :)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 6 2015 12:01pm
Men lol ofta du postar den här då tandfen trodde ju den var på gz sidan av bnet

Gz at tschakko

This post was edited by SpAz. on Nov 6 2015 12:02pm
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Nov 6 2015 12:03pm
Quote (SpAz. @ 6 Nov 2015 19:01)
Men lol ofta du postar den här då tandfen trodde ju den var på gz sidan av bnet

Gz at tschakko


:D Skrev ju till och med realm.
Member
Posts: 556
Joined: Oct 7 2015
Gold: 6,096.00
Nov 6 2015 05:42pm
Quote (SpAz. @ Nov 6 2015 02:18pm)
lol är du seriös :D tandfen, jag vet att Orbar skulle döda för den där.
IMO minst en Highrune, ber/jah. men det kanske är lite svårt att kränga den atm haha.
men den har verkligen sjuka stats.

Välkommen!
Jag tar gärna en sorceress rush snart :) ev. ikväll, men inte just precis nu.


Fedt! :)
Bare smid mig en PM eller whisper ingame. Sorc er 56 nu, farmer hell andy så kan snart rushe fuldt håber jeg!

Ville være godt med selskab :D

Haha "farmer hell andy så kan snart rushe fuldt"

Første run efter, jackpot!





1pdiamond mere til mit kit shield, eller et ward så er det GG :D

This post was edited by B0M on Nov 6 2015 05:45pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 6 2015 05:52pm
--

This post was edited by berhemuli on Nov 6 2015 05:53pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 6 2015 05:52pm
Quote (B0M @ 7 Nov 2015 01:42)
Fedt! :)
Bare smid mig en PM eller whisper ingame. Sorc er 56 nu, farmer hell andy så kan snart rushe fuldt håber jeg!

Ville være godt med selskab :D

Haha "farmer hell andy så kan snart rushe fuldt"

Første run efter, jackpot!

http://i.imgur.com/VehOvv6.jpg

http://i.imgur.com/yK7MCI7.jpg

1pdiamond mere til mit kit shield, eller et ward så er det GG :D


Eller du lirade hc.. va nvm. damn dubbelpost.

This post was edited by berhemuli on Nov 6 2015 05:52pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 6 2015 07:11pm
är utbränd på pits men loggar ändå in lite ölad o trött, slentrian-drar 3 pits.
*nämen*
såklart sunkigaste jävla %ed'n, men ändå. inte varje dag man hittar Grandfather
hitta även 5sock phaseblade. så grief sen är jag gearad till tänderna. Lo rune , någon? ^^




This post was edited by SpAz. on Nov 6 2015 07:21pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1274275276277278404Next
Add Reply New Topic New Poll