☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Betygsätt Låten Ovan!
Prev
1
273
274
275
276
277
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 71003
Replies: 3248
Track Topic
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#2741
Oct 17 2012 12:33pm
rap/10 finns det bra rap? nej.. till och med sämre än vad plaad lyssnar på :/
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#2742
Oct 17 2012 12:38pm
8/10
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#2743
Oct 17 2012 01:00pm
10/10 riktigt jävla skön låt som spelas för sällan på radion!
Chakra
Member
Posts: 5,045
Joined: Aug 23 2007
Gold
:
515.00
#2744
Oct 17 2012 03:24pm
Då jag inte hört gangnam style, sexy and i know it, call me maybe eller någon annan "sensation" tar jag mig rätten att posta utan att behöva lyssna på låten ovan. Jag är rätt stolt över att ha lyckats undvika allt skräp och jag tänkte inte bryta cirkeln nu.
addesmile
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold
:
0.00
Warn: 30%
#2745
Oct 18 2012 09:01am
6/10
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#2746
Oct 18 2012 03:22pm
7/10
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#2747
Oct 18 2012 05:21pm
0/10, sry men hatar verkligen sån musik, runkar hellre till death metal
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#2748
Oct 19 2012 11:32am
Så länkar du ännu värre skit, 0/10..
Till ära att jag hörde att dessa kommer till SRF nästa år
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#2749
Oct 19 2012 11:49am
Quote (Yllegarnet @ 17 Oct 2012 20:00)
10/10 riktigt jävla skön låt som spelas för sällan på radion!
http://www.youtube.com/watch?v=82LCKBdjywQ
Imo så är det bara bra^^ blir ju less på alla låtar som dom nöter 24/7 på radion
ownyaah
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold
:
122,361.69
#2750
Oct 20 2012 06:29am
Quote (berhemuli @ Oct 19 2012 06:32pm)
Så länkar du ännu värre skit, 0/10..
http://www.youtube.com/watch?v=2x75Gxd5IDE
Till ära att jag hörde att dessa kommer till SRF nästa år
6.5/10
Delta Rae - Bottom of the River
http://www.youtube.com/watch?v=bimam2j2gEg
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
273
274
275
276
277
325
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact