d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1272273274275276404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 5 2015 09:43am
Quote (Tandfen @ 5 Nov 2015 16:40)
Ber är väl rätt nice? Har lagt kanske 500+ runs utan en enda hr.


Absolut den klagar jag inte på, men har ju inte hittat något utöver den som är ens värd att spara på typ ^^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 5 2015 09:48am
Quote (Yllegarnet @ 5 Nov 2015 17:32)
Så är det, men blir redigt less på skiten när jag med all säkerhet lägger 3h/dag i två veckor och allt jag hittar är ww 45, viper 26, psn facet -3/4 och en ber runa. Speciellt när man ser vad alla andra plockar :wallbash:


jag är nog uppe i 100 cowruns snart och har plockat pul lem :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 5 2015 09:56am
Drömde att spaz scammade min sigon set från min baba :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Nov 5 2015 10:29am
Quote (berhemuli @ 5 Nov 2015 16:56)
Drömde att spaz scammade min sigon set från min baba :(


Jävla Spaz :angry:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 5 2015 10:49am
Quote (Yllegarnet @ 5 Nov 2015 17:32)
Så är det, men blir redigt less på skiten när jag med all säkerhet lägger 3h/dag i två veckor och allt jag hittar är ww 45, viper 26, psn facet -3/4 och en ber runa. Speciellt när man ser vad alla andra plockar :wallbash:


Tycker du klagar lite väl mycket nu, 3h/dag i två veckor är ju amatörnivåer.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 5 2015 10:53am
Quote (Yllegarnet @ 5 Nov 2015 16:32)
Så är det, men blir redigt less på skiten när jag med all säkerhet lägger 3h/dag i två veckor och allt jag hittar är ww 45, viper 26, psn facet -3/4 och en ber runa. Speciellt när man ser vad alla andra plockar :wallbash:


Jag har spelat bra mycket mer än så, inte har jag hittat mycket mer för det.
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 5 2015 11:08am
Quote (Giraff @ 5 Nov 2015 16:53)
Jag har spelat bra mycket mer än så, inte har jag hittat mycket mer för det.


du dupar ju dina hrs
Member
Posts: 2,775
Joined: May 17 2008
Gold: 410.74
Nov 5 2015 11:09am
Ingen som har en tal armor som ligger och skräpar? :( letat i all evighet snart
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 5 2015 11:19am
Quote (Godis @ 5 Nov 2015 18:08)
du dupar ju dina hrs


I wish.
Member
Posts: 17,759
Joined: Sep 29 2005
Gold: 3,948.00
Nov 5 2015 01:47pm


äntligen en thul spirit !
Go Back To Svenska Topic List
Prev1272273274275276404Next
Add Reply New Topic New Poll