Quote (SCXiao @ Oct 29 2015 02:10pm)
Ny char! Jag håller på med en zealer atm när jag inte orkar med assan, lvl 31 i a4 normal :thumbsup:
Startade faktiskt en Poison Nova-nec igår. Helvete vad killspeeden suger med summons i p8. Lär ju inte bli bättre när jag börjar köra Poison Nova men där har jag en utmaning i alla fall.
Kan ändå inte släppa sorcen riktigt, har en del mål kvar jag vill klara. Har inte hittat Arachs, Stormshield, Maras (är lvl 93 och kör med en rare +1 sorc...). Hade gärna försökt få en anni med men det kan jag glömma, blir knullad av Dclone.