d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1270271272273274404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 23 2015 05:11am
SP p8 med ladder rw's fortsätter :banana:


Member
Posts: 7,301
Joined: Feb 22 2007
Gold: 3.00
Oct 29 2015 06:50am
Quote (SCXiao @ Oct 23 2015 12:11pm)
SP p8 med ladder rw's fortsätter :banana:


https://i.gyazo.com/7f7667d98ccf2b08d4e0783b6fd97884.png




Har också kört SP p8 en tid. Vet inte riktigt vad jag ska ha som mål nu dock, jagade den där Infinityn flera veckor. :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 29 2015 07:10am
Quote (fohza @ 29 Oct 2015 13:50)
http://i67.tinypic.com/o53vno.jpg

Har också kört SP p8 en tid. Vet inte riktigt vad jag ska ha som mål nu dock, jagade den där Infinityn flera veckor. :(


Ny char! Jag håller på med en zealer atm när jag inte orkar med assan, lvl 31 i a4 normal :thumbsup:
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Oct 29 2015 10:51am
Det ryktas om ladder reset 24e nästa månad :) Någon mer än jag som e sugen? :D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 30 2015 01:58am
Life Tap wand > Diablo B)
Member
Posts: 7,301
Joined: Feb 22 2007
Gold: 3.00
Oct 30 2015 04:05am
Quote (SCXiao @ Oct 29 2015 02:10pm)
Ny char! Jag håller på med en zealer atm när jag inte orkar med assan, lvl 31 i a4 normal :thumbsup:


Startade faktiskt en Poison Nova-nec igår. Helvete vad killspeeden suger med summons i p8. Lär ju inte bli bättre när jag börjar köra Poison Nova men där har jag en utmaning i alla fall. :)

Kan ändå inte släppa sorcen riktigt, har en del mål kvar jag vill klara. Har inte hittat Arachs, Stormshield, Maras (är lvl 93 och kör med en rare +1 sorc...). Hade gärna försökt få en anni med men det kan jag glömma, blir knullad av Dclone.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 30 2015 05:16am
Tog lite lunch / d2 break, hittade Dol :zzz: är ju Amn jag vill ha!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 30 2015 06:31am
@ kartan, hatar när det händer.. :rofl:



Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 30 2015 06:34am
Quote (SCXiao @ 30 Oct 2015 14:31)
@ kartan, hatar när det händer.. :rofl:



https://i.gyazo.com/af662440b4975ac720f416465deb4a0f.png


standard ju :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 30 2015 06:38am
Quote (SCXiao @ 30 Oct 2015 13:31)
@ kartan, hatar när det händer.. :rofl:
https://i.gyazo.com/af662440b4975ac720f416465deb4a0f.png


Det är ju ingenting mot när detta händer

Go Back To Svenska Topic List
Prev1270271272273274404Next
Add Reply New Topic New Poll