d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1269270271272273404Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 25 2015 06:11am
Quote (Fil @ 25 Aug 2015 11:53)
Jag lirar ju EU. Min bror och jag började där tillsammans så..

Jag hittade en ring:

10fcr
11 dexterity
39 life
28 cold resist
30 fire resist

Så sinnessjukt jävla bra.


Det där är trophy room varning
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 25 2015 06:15am
Quote (Godis @ 25 Aug 2015 14:11)
Det där är trophy room varning


Den är ruggigt jävla bra.
Bästa ringen jag hittat själv.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 26 2015 01:01pm
Quote (enterman @ 23 Aug 2015 22:26)
varför?


Windows 7, försökt med alla jävla olika service packs + inställningar, googlat arslet av mig men ingenting jag gör funkar :cry:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Sep 4 2015 01:56pm
Hur går det med singleplayer? B)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 5 2015 05:00pm
Diablo 2 abstinens när man ser alla posta bilder på drops å shits :|
Member
Posts: 23,965
Joined: Jul 1 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 30 2015 12:53pm
Får man börja lira på servern? Hur funkar det liksom med privat server hur hålls de uppe osv? 😄
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 30 2015 01:10pm
Quote (ViK93 @ 30 Sep 2015 18:53)
Får man börja lira på servern? Hur funkar det liksom med privat server hur hålls de uppe osv? 😄


PMa Simon. han som sköter allt!
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Oct 13 2015 01:24am
Quote (Godis @ 30 Sep 2015 21:10)
PMa Simon. han som sköter allt!


Skulle också vara intresserad utav detta. :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 13 2015 01:29am
Quote (Tandfen @ 13 Oct 2015 09:24)
Skulle också vara intresserad utav detta. :)


Quote (Godis @ 30 Sep 2015 21:10)
PMa Simon. han som sköter allt!


Eller Teposen ifall Simon är offline
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Oct 13 2015 02:54am
Quote (SCXiao @ 13 Oct 2015 09:29)
Eller Teposen ifall Simon är offline


Simon fixade. B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1269270271272273404Next
Add Reply New Topic New Poll