d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1269270271272273329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Aug 14 2012 04:07pm
Quote (Charlieone @ Aug 14 2012 05:29pm)
såg din intervju på honcast
#swag osv


link plz need to fap
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 14 2012 04:55pm
Quote (ReloadMaster @ Aug 15 2012 12:07am)
link plz need to fap


var ett tag sen jag såg den. det var livestream och kan inte komma ihåg vilken match.

han verkade lite blyg, snubblade på tungan.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 15 2012 01:31pm
s2 är bra på att balansera iaf
"fairer matches"
Okej vi slänger in dig som är 1750/1780 med 2 1500s och 2 1600s mot 1800's som limmp osv
kul
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Aug 16 2012 12:24pm
Quote (d0oh @ 15 Aug 2012 20:31)
s2 är bra på att balansera iaf
"fairer matches"
Okej vi slänger in dig som är 1750/1780 med 2 1500s och 2 1600s mot 1800's som limmp osv
kul


No news there.
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Aug 18 2012 04:01am
Quote (d0oh @ Aug 10 2012 09:50pm)
hej gubben <3
kryar från förkylning, annars fint :)
vad har du för dig nu förtiden?

Ont : Jag är helt jävla värdelös i 3v3
vet inte vad det är men blir lite illamående


Seglat på Medelhavet en månad! Kommer hem på måndag ;D
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 19 2012 01:27pm
Quote (sofft @ Aug 18 2012 11:01am)
Seglat på Medelhavet en månad! Kommer hem på måndag ;D


lät sjukt najs, vi får talas vid näru har tid :)

ont : Min svacka har vänt så jag är glad igen
Droppade från 1780 till 1695 på 3-4 dagar (fråga inte <_< ) är snart tillbaka så efter det bäre av mot 1850
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Aug 19 2012 04:13pm
Quote (d0oh @ Aug 19 2012 09:27pm)
lät sjukt najs, vi får talas vid näru har tid :)

ont : Min svacka har vänt så jag är glad igen
Droppade från 1780 till 1695 på 3-4 dagar (fråga inte  <_< ) är snart tillbaka så efter det bäre av mot 1850


vi får dra några games! det var sjukt najs ;D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 28 2012 09:20am
Blir så arg på 1500 proffsen...
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 28 2012 09:21am
Quote (Spetch @ Aug 28 2012 04:20pm)
Blir så arg på 1500 proffsen...


Thats me :D
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 1 2012 10:36am
Quote (Spetch @ Aug 28 2012 05:20pm)
Blir så arg på 1500 proffsen...


varför då? De är ju proffs..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1269270271272273329Next
Add Reply New Topic New Poll