d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev12627282930159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 20 2014 05:26am
Quote (Kerzhakov @ Jul 20 2014 11:30am)
Hur många tror ni blir boostade i cs:go?

Har spelat på mitt troll acc då mitt vanliga är bannat i 1 vecka ^_^
ända upp till dubbel ak så finns det alltid minst 1 i varje match (oftast mitt lag) som sitter på typ 2-3 kills och xx deaths som spelar som om han vore en bot..
Dessa muppar kan ju inte ta sig ur silver om dom spelat själva?


Trodde inte det var vanligt alls på den nivån

Anyway, rank på ditt mainkonto?
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jul 20 2014 11:00am
Har köpt mig cs;go nu efter massa tjat.
Men shit sån stor skillnad det är mot gamla goa cs 1.5 och cs 1.6 :S
Man suger ju jämfört med förut :> Hitbox och aim är inte alls som man är van vid. Har inte vågat köra ranked ännu utan kör random pub där FF är off och man kan springa igenom varandra :D
När man börjat få mer kläm på spelet så lär man köra ranked då :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 20 2014 12:03pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 20 Jul 2014 18:00)
Har köpt mig cs;go nu efter massa tjat.
Men shit sån stor skillnad det är mot gamla goa cs 1.5 och cs 1.6 :S
Man suger ju jämfört med förut :> Hitbox och aim är inte alls som man är van vid. Har inte vågat köra ranked ännu utan kör random pub där FF är off och man kan springa igenom varandra :D
När man börjat få mer kläm på spelet så lär man köra ranked då :)


Märkte ingen större skillnad från 1.6 tbh.. Det enda jag märkte av var känslan av COD och att alla svenska P16 spelade go :lol:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 20 2014 12:06pm
Quote (Makta @ Jul 20 2014 07:03pm)
Märkte ingen större skillnad från 1.6 tbh.. Det enda jag märkte av var känslan av COD och att alla svenska P16 spelade go :lol:


Silver? :rolleyes:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 20 2014 12:41pm
Quote (Orvar @ 20 Jul 2014 19:06)
Silver? :rolleyes:


Bronze >

Edit: Ingen aning. Spelar bara av och till.

This post was edited by Makta on Jul 20 2014 12:41pm
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jul 23 2014 07:30pm
haha shit, glömt bort hur schwettigt de är att lira seriöst på ranked :>
Körde nyss min första match, haha under warmup så gick de hur bra som helst och enemyteam fråga min skill/rating ? jag bara: its my first game :>
men under matchen gick de sådär, men plus stats iaf och vi vann :) efter matchen var det en som ville adda mig som friend också :wacko:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 24 2014 03:04am
Quote (n1ghtm4r3 @ Jul 24 2014 02:30am)
haha shit, glömt bort hur schwettigt de är att lira seriöst på ranked :>
Körde nyss min första match, haha under warmup så gick de hur bra som helst och enemyteam fråga min skill/rating ? jag bara: its my first game :>
men under matchen gick de sådär, men plus stats iaf och vi vann :) efter matchen var det en som ville adda mig som friend också  :wacko:


Är ju nice!

Blir så jävla less på att jag inte har någon dator som klarar CS:GO längre dock, pallar ju inte sitta med 15fps på en 14-tums laptop
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 24 2014 04:11am
ähhhhhhh

När jag lirade 1.4 för tio år sedan blev det fryslag varje gång man stötte på en fiende så man fick förutspå vart fienden kunde befinna sig efter fryslagget och spreja som fan i den riktningen

fick endå en del kills

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 24 2014 04:11am
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jul 24 2014 05:15am
Quote (Orvar @ 24 Jul 2014 11:04)
Är ju nice!

Blir så jävla less på att jag inte har någon dator som klarar CS:GO längre dock, pallar ju inte sitta med 15fps på en 14-tums laptop


Hm när jag som inte kört ranked förut, hamnar jag med andra som inte kört ranked eller kan jag hamna me folk som ranked redan?
Och vad finns de för ranks?
Äre typ bronze, silver, gold? där bronze är lägst då. eller finns de fler ranks?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 24 2014 05:58am
Quote (n1ghtm4r3 @ 24 Jul 2014 13:15)
Hm när jag som inte kört ranked förut, hamnar jag med andra som inte kört ranked eller kan jag hamna me folk som ranked redan?
Och vad finns de för ranks?
Äre typ bronze, silver, gold? där bronze är lägst då. eller finns de fler ranks?




dessa ranker finns de.

du kommer hamna med bådeoch
Go Back To Svenska Topic List
Prev12627282930159Next
Closed New Topic New Poll