d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1262728293098Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jan 13 2012 04:54am
Quote (orvars @ Jan 13 2012 08:00am)
aa, det var därför jag blev lite "wtf".

har själv vart domare 5år och dom säger att man verkligen inte får hoppa in i tackling.

men dom kanske släpper lite på de i högre ligor


det är ju en hipcheck, tror det var för att han inte skulle träffa rakt i höften

men ja, charging är förbjudet men jag är inte 100% säker på att det räknas som charging ifall det inte är axeln (för att den ska träffa högre, t.ex. i ansiktet)
subban är rätt clean generellt så
Member
Posts: 699
Joined: May 29 2009
Gold: 60.75
Jan 13 2012 05:36pm
sport är för b*gar som gillar andra män som har presterat bättre än du själv.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jan 13 2012 05:37pm
Quote (TaCaNo @ 14 Jan 2012 00:36)
sport är för b*gar som gillar andra män som har presterat bättre än du själv.


kommer inte låta dig posta hela sidan din sopa
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jan 14 2012 03:39pm


Sött pass + avslut :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jan 14 2012 03:44pm
en till 3'a för modo! :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 15 2012 12:01am
Quote (Yllegarnet @ 14 Jan 2012 23:44)
en till 3'a för modo! :D


FFUU e inte du typ fiskrensare också? :o
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 15 2012 05:33am
Patriots hade tamigfan lekstuga med Broncos igår, kul att se!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jan 15 2012 09:48am
det var som fan, en brud från min gamla skola vann os-guld

This post was edited by Jewhannes on Jan 15 2012 09:52am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 15 2012 09:53am
Quote (Jewhannes @ Jan 15 2012 05:48pm)
det var som fan, en brud från min gamla skola vann os-guld


wat
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jan 15 2012 09:54am
Quote (umade @ 15 Jan 2012 17:53)
wat



ungdoms-os slalom/superkombo eller vad det nu heter

This post was edited by Jewhannes on Jan 15 2012 09:55am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1262728293098Next
Add Reply New Topic New Poll