Quote (Yllegarnet @ Oct 17 2011 08:15pm)
förr-förra

jag dör alltid, för alla andra är så jävla fega -.-'
Nix, förra Laddern.. Ladder 7, nu är det Ladder 8

Och skojar du med mig eller? Jag tankar ju som ett jävla mongo och telar igenom precis allt!
Quote (SCXiao @ Oct 17 2011 08:15pm)
Klassiker
This post was edited by PhearCIII on Oct 17 2011 01:16pm