d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev12627282930156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 16 2011 07:42am
Det enda folk gör är all in från en base

Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 16 2011 08:09pm
Quote (umade @ Sep 16 2011 02:42pm)
Det enda folk gör är all in från en base


alltså jag lovar dig, spela zerg. rasen är så mycket roligare och det är aldrig 1 base :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 17 2011 02:09am
Quote (ownyaah @ Sep 17 2011 04:09am)
alltså jag lovar dig, spela zerg. rasen är så mycket roligare och det är aldrig 1 base :P


Jag får börja köra defensivt i början och sedan stomp B)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 17 2011 12:50pm
Thorzain i final @ dreamhack valencia
gogo
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 17 2011 12:51pm
Quote (d0oh @ Sep 17 2011 08:50pm)
Thorzain i final @ dreamhack valencia
gogo


Han har spelat helt galet bra

OP T

B)

dock lär han få smisk nu, DRG har sjukaste zvt
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 17 2011 12:56pm
När är finalen? Iso stream.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 17 2011 01:00pm
Quote (Mikob @ Sep 17 2011 07:56pm)
När är finalen? Iso stream.


http://www.teamliquid.net/video/streams/dreamhackTV

fast DRG > all
fast iofs är thorzain jävligt vass atm
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 17 2011 02:02pm
önskar nästan att man var på barcraft atm ;)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 17 2011 02:58pm
champagnen>
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 17 2011 03:07pm
Hade det varit jag hade jag skakat flaskan och sprutat på publiken

B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12627282930156Next
Add Reply New Topic New Poll