d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1262728293036Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 1 2011 02:57pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 1 2011 03:00pm
Quote (orvars @ 1 Aug 2011 22:57)
http://finspangsfk.blogg.se/images/2011/kalles-kaviar-characters-mikael-eriksson-rithuset-009_49587845_89630555_102295412_145814779.jpg


Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Aug 1 2011 06:35pm
Quote (Soulja @ 22 Apr 2011 18:23)
15k fg hu

jag har a a han 7 10
flop - 2 3 10
50/100 blinds, båda på 1k chips
han går ai jag callar
turn - random
river - 7


Ett annat hu :

jag har 5 9

flop - 6 7 8

ganska höga blinds så han pressade all in, med a 10

turn - random
river - 9
( så han hade högre stege  ).


Och :

jag j 9 han j 8
flop - j 9 7
turn - random ( han går all in på turnen ), jag callar med 2 pockets.
river - 10 ( så han har stege 7-j


2 Pockets är nice? xD
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 1 2011 06:38pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=56731369&f=104

freeroll om 20min.. 10dollar.. om nån vill köra ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 3 2011 06:40am
platinumstar nu.. :D 2.5ggr snabbare fpp's.. funderar precis på om jag ska köpa laptop cooler eller shorts.. :P
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 4 2011 03:33pm
helt okej idag.
Körde lite 1:20 och 1:50 games

totalt 7k+
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Aug 4 2011 03:36pm
Quote (Godis @ 4 Aug 2011 23:33)
helt okej idag.
Körde lite 1:20 och 1:50 games

totalt 7k+


lol nice, donate plz!
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 4 2011 03:38pm
Quote (Hellgren @ 4 Aug 2011 21:36)
lol nice, donate plz!


Är för snål för sånna saker :banana:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 4 2011 03:41pm
Förihelvete.. fick 10% warning pga mitt freeroll tråd.. "Attempting to exchange money through the use of d2jsp." LÖJLIGT! ser jag ut att ha fg's eller? hah.. nene, så går det när man försöker vara snäll.. får sluta med det. :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Aug 4 2011 03:48pm
Quote (berhemuli @ 4 Aug 2011 23:41)
Förihelvete.. fick 10% warning pga mitt freeroll tråd.. "Attempting to exchange money through the use of d2jsp." LÖJLIGT! ser jag ut att ha fg's eller? hah.. nene, så går det när man försöker vara snäll.. får sluta med det. :)


LOL :headscratch:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1262728293036Next
Add Reply New Topic New Poll