Quote (snoramej @ Nov 3 2010 10:08pm)
Vi vann över er på bortaplan, lol
Vi ligger högst i serien

Åhh, skönt att elitserien är slut !!!!!!!111
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 10:08pm)
För helvete, sluta med er jävla teater och titta på wrestling om ni vill ha riktig sport
this
