Quote (BraSma @ 19 May 2010 16:38)
haha jadå, farsan gör det iaf ^^ efter 30 års träning
okaj, tror inte jag kan vara till stor hjälp när det gäller dieter. har själv kört GI nån gång och förlorat 2-3 kilo. samitidigt lätt att följa med, bara skippa potatis, bröd o annat med stora mängder kolhydrater.

känn efter mycket om du tror du kan leva med det också bro, det är otroligt viktigt att man trivs med det man gör. det behöver liksom inte vara en enorm omställning, 100% eller inget, som många tänker. kompromissa med dig själv och hitta något vettigt, det är väl bland det viktigaste tips jag kan ge dig i största allmänhet iaf.
e: imo både styrka och motion. det funkar, bara inte lika bra (styrkemässigt) :))
det är ju det jag säger. jag tänker inte köra stenhårt, jag tänker inte tvinga mig till det heller. som sagt så gör jag det i brist på annat och för att det vore soft att vara fit och samtigit må psykiskt bättre inklusive bättre självkänsla osv. det där med kompromisser har jag redan tänkt på. läsk och godis äter jag inte ens längre, det blir ingen big deal att hålla sig borta ifrån. att äta nyttigt kommer att bli lätt, förr gillade jag inte sallad och grönt men nu på sistonde har jag börjat älskat sånt, samt prova nya grejer. en sak som jag däremot inte tänker ge upp är ölen, men det är lksom bara den