d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1268269270271272404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 22 2015 03:28am
Quote (fideuu @ 22 Aug 2015 10:53)
Ingen som har lust o hjälpa mig börja?

Kom alldeles för sent till skott med nya servern :')


kolla laddern det är många som är nyburgare än!

så att ni vet så är det typ 20 pers som fått info hittills, växer så det knakar må jag säga! kul kul
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Aug 22 2015 03:33am
Har ni någon form av Warden? Eller är det bara att lita på grabbarna att dom inte låter brorsan ChingChong spela?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 22 2015 03:44am
Quote (Snigelfis @ 22 Aug 2015 11:33)
Har ni någon form av Warden? Eller är det bara att lita på grabbarna att dom inte låter brorsan ChingChong spela?


det finns en warden. litar jag på den? nej
kan inte blizzard stoppa fusket så kan inte jag det :P

MEN, det är nästan så att jag längtar till den dagen någon gör bort sig. då ryker accet omedelbums så har man satt ett fint exempel :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 22 2015 03:46am
Quote (Snigelfis @ Aug 22 2015 10:33am)
Har ni någon form av Warden? Eller är det bara att lita på grabbarna att dom inte låter brorsan ChingChong spela?


Förhoppningsvis är ingen så puckad så man börjar dra in fusk på en server där 20 pers cirkus spelar, där dessutom de flesta känner varandra..
Whats the point?

Men som Simon sa så får vi hoppas att om någon gör det, att det upptäcks och personen kan få sitt straff
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Aug 22 2015 04:06am
Quote (Simon @ 22 Aug 2015 10:44)
det finns en warden. litar jag på den? nej
kan inte blizzard stoppa fusket så kan inte jag det :P

MEN, det är nästan så att jag längtar till den dagen någon gör bort sig. då ryker accet omedelbums så har man satt ett fint exempel :)


Quote (PhearCIII @ 22 Aug 2015 10:46)
Förhoppningsvis är ingen så puckad så man börjar dra in fusk på en server där 20 pers cirkus spelar, där dessutom de flesta känner varandra..
Whats the point?

Men som Simon sa så får vi hoppas att om någon gör det, att det upptäcks och personen kan få sitt straff


Alltid bra att ha det i bakhuvudet. Finns alltid rövhål som inte kan hålla sig!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 23 2015 02:58am
Är så jävla sugen på att spela men funkar ju inte på min dator :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 23 2015 05:45am
märker att alla inte vet hur man hittar till meph utan mh så jag tog lite ss och kladdade i paint

okej såhär, när dörren ut från rummet där wpn finns är i en viss riktning (se vita pilen). så är alltid ingången till rummet där trappen som leder till durance lvl 3 vriden 90 grader åt vänster. det är 100% av gångerna, det funkar alltså varje gång.
så att eftersom den vita pilen är snett uppåt höger så kommer trappen vara snett uppåt vänster.


bevis (såhär ser det ut väldigt ofta):


MEN det betyder inte att ni ska tela i full blindo åt vänster, ser ut såhär ganska ofta också:


ni ser att jag först sökt av väggen som är åt vänster, men eftersom det inte var där så fick jag för mig att checka av i närheten innan jag telade runt hela jävla kartan, det gjorde jag rätt i.

det enda som är säkert, är vilket håll trappen är riktad åt, inte vart på kartan den finns i förhållande till wpn. bara vilket håll den är riktad.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 23 2015 02:09pm
Quote (PhearCIII @ 22 Aug 2015 11:46)
Förhoppningsvis är ingen så puckad så man börjar dra in fusk på en server där 20 pers cirkus spelar, där dessutom de flesta känner varandra..
Whats the point?

Men som Simon sa så får vi hoppas att om någon gör det, att det upptäcks och personen kan få sitt straff


Om nån kommer fuska blire du fan hahahaha
Member
Posts: 16,833
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,027.00
Aug 23 2015 03:26pm
Quote (Yllegarnet @ 23 Aug 2015 10:58)
Är så jävla sugen på att spela men funkar ju inte på min dator :(


varför?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 25 2015 05:53am
Jag lirar ju EU. Min bror och jag började där tillsammans så..

Jag hittade en ring:

10fcr
11 dexterity
39 life
28 cold resist
30 fire resist

Så sinnessjukt jävla bra.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1268269270271272404Next
Add Reply New Topic New Poll