d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1267926802681268226835001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 4 2012 04:59am
Quote (Fil @ 4 Oct 2012 12:01)
Folk som tror sig ha ett liv :r

I verkligheten vet ALLA att ALLA är nerds


Jag undviker gärna att ha ett liv så jag inte drar ut på krogen och bränner massa pengar som jag vill ha till utlandsresor :angel:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 4 2012 05:20am
Quote (SCXiao @ 4 Oct 2012 12:59)
Jag undviker gärna att ha ett liv så jag inte drar ut på krogen och bränner massa pengar som jag vill ha till utlandsresor :angel:


Inb4 resa till Thailand för att hämta fru :ph34r:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 4 2012 05:27am
Quote (PlaaD @ 4 Oct 2012 13:20)
Inb4 resa till Thailand för att hämta fru  :ph34r:


Nono, ska till Tyskland och hämta sprit och sen ska jag till Island och hämta julklappar och sälar :ph34r:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 4 2012 05:35am
Quote (SCXiao @ Oct 4 2012 12:27pm)
Nono, ska till Tyskland och hämta sprit och sen ska jag till Island och hämta julklappar och sälar :ph34r:


Phree säl plz
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 4 2012 05:37am
Quote (Kerzhakov @ 4 Oct 2012 13:35)
Phree säl plz


Du kan få en när jag har klubbat den B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 4 2012 05:41am
Quote (SCXiao @ 4 Oct 2012 13:37)
Du kan få en när jag har klubbat den B)


Om du kommer in på klubben med en fet jävla säl
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Oct 4 2012 05:52am
Quote (PlaaD @ 4 Oct 2012 13:41)
Om du kommer in på klubben med en fet jävla säl


Tare lugnt
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 4 2012 06:05am
Quote (SCXiao @ 4 Oct 2012 13:52)
Klubba tungt

fix'd

Tror att du vet men vem fan är du?

This post was edited by PlaaD on Oct 4 2012 06:05am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 4 2012 09:21am
Imorgon är det fredag! :hail:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 4 2012 01:27pm
HV kickar stjärt! Folket jag får med mig på HoN är legendariskt värdelösa! Spenderar massa pengar på "onödiga" saker! Körde 2 lass med skräp till tippen då jag är en alldeles för snäll jävel! Och sist men inte minst så är jag trött som ett ägg.. Ingen höjdardag men kunde varit värre :loL:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1267926802681268226835001Next
Closed New Topic New Poll