nu har jag runor att rolla hoto med om jag vill! men hoppar över det tills vidare. fett jävla sugen på zerker barb alltså så grief och eni är total-prio1 just nu
trollade även fram denna sötnos för framtida merc-forti

kan tänka mig att sälja den för bra offer

ajuste och rollade denna:
This post was edited by Simon on Aug 21 2015 05:53pm