Quote (pawa @ Aug 11 2012 10:59am)
tycker faktiskt det skett en förbättring i hon jämfört med för 3-4 månader sedan då alla spammade skitmacron och tyckte de var världsbäst
håller med
tyckte att hon var "dött" för några månader sedan då färre spelade, och de som spelade var scrubs som spammade macron osv
men måste säga att det har kommit tillbaka till den gamla värdelösa communityn som den var förut, som på något sätt ändå känns bättre ^^