d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1267268269270271329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Aug 9 2012 02:46am
Quote (Makta @ Aug 9 2012 05:46am)
Låg på runt 1600. Men folk vill ju inte spela och CC'ar så fort dom kan. Ger snart upp :lol: Det går utför med folket i HoN.. Blir bara värre och värre!


håller med dig, gäller dock för alla spel :S
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 9 2012 03:14am
Quote (sofft @ 9 Aug 2012 09:46)
håller med dig, gäller dock för alla spel :S


Min CSS arme är fortfarande bra! ;) wow och HoN är dock långt ner på listan..
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Aug 9 2012 04:21am
Quote (Makta @ Aug 9 2012 11:14am)
Min CSS arme är fortfarande bra! ;) wow och HoN är dock långt ner på listan..


Diablo också :/ håller med dig om att hon har nog sämst Community.. :/
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 10 2012 01:50pm
Quote (sofft @ Aug 8 2012 06:43pm)
heeej bro!!:D sup
?=)


hej gubben <3
kryar från förkylning, annars fint :)
vad har du för dig nu förtiden?

Ont : Jag är helt jävla värdelös i 3v3
vet inte vad det är men blir lite illamående
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 11 2012 03:59am
tycker faktiskt det skett en förbättring i hon jämfört med för 3-4 månader sedan då alla spammade skitmacron och tyckte de var världsbäst
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Aug 11 2012 04:05am
Quote (pawa @ Aug 11 2012 10:59am)
tycker faktiskt det skett en förbättring i hon jämfört med för 3-4 månader sedan då alla spammade skitmacron och tyckte de var världsbäst


håller med
tyckte att hon var "dött" för några månader sedan då färre spelade, och de som spelade var scrubs som spammade macron osv
men måste säga att det har kommit tillbaka till den gamla värdelösa communityn som den var förut, som på något sätt ändå känns bättre ^^
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Aug 12 2012 05:56am
Quote (pawa @ 8 Aug 2012 13:41)
hatar den snubben... förstår inte hur någon över 13 tycker att han är underhållande...



ungefär som folk tror att lion å druidz är en sponsor när du inte får något av dina winnings :thumbsup: sponsrar inte ens resan,

+ kan inte vara lätt å tycka om folk som är så mycket bättre än sig själv
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 12 2012 06:03am
Känns ju pinsamt att medge, men börjat lira lite LoL :cry:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 12 2012 06:05am
Quote (Orvar @ Aug 12 2012 02:03pm)
Känns ju pinsamt att medge, men börjat lira lite LoL :cry:


Fyskäms :)
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Aug 12 2012 06:34am
Quote (UndeadGad @ Aug 12 2012 01:56pm)
ungefär som folk tror att lion å druidz är en sponsor när du inte får något av dina winnings :thumbsup: sponsrar inte ens resan,

+ kan inte vara lätt å tycka om folk som är så mycket bättre än sig själv


aa de e big

sluta spela midwars..

This post was edited by Yla123 on Aug 12 2012 06:41am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1267268269270271329Next
Add Reply New Topic New Poll