d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1267526762677267826795001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 3 2012 08:39am
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 15:09)
Har botat skiten

Baguette i skolan, en taco nyss, och nu en protte-shejk

20 min, sen gymma som FAN. PRUTT


Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Oct 3 2012 09:39am
Quantity:
Sold Out

WTF? hur kan bllizzard store ha slut på d2+lod spelen?!??!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 3 2012 09:50am
Quote (swewik @ 3 Oct 2012 17:39)
Quantity:
Sold Out

WTF? hur kan bllizzard store ha slut på d2+lod spelen?!??!


Haha, wtf



Har varit full fart för min del idag sedan klockan 6 i morse. Precis hunnit duscha efter träningen, hinner precis käka något (har fan käkat som en jävla hest idag), sen ska jag ta tåget iväg och lira biljard!
Fan vad gott det ska bli med en öl!

This post was edited by Fil on Oct 3 2012 09:50am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 3 2012 09:51am
Quote (swewik @ 3 Oct 2012 16:39)
Quantity:
Sold Out

WTF? hur kan bllizzard store ha slut på d2+lod spelen?!??!


Tror jag har 1 set keys liggandes "host" :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 3 2012 09:54am
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 17:50)
Haha, wtf



Har varit full fart för min del idag sedan klockan 6 i morse. Precis hunnit duscha efter träningen, hinner precis käka något (har fan käkat som en jävla hest idag), sen ska jag ta tåget iväg och lira biljard!
Fan vad gott det ska bli med en öl!


På en onsdag!?!? Jävla alkoholist!!!
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Oct 3 2012 09:56am
hört talas som lill lördag? O_O
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 3 2012 10:07am
Quote (swewik @ 3 Oct 2012 16:56)
hört talas som lill lördag? O_O


Han bor på södermalm och är för fint för sådana Svensson fasoner!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 3 2012 10:07am
Lillördag är bara ett påhitt som alkoholisterna kommit på för att kunna skylla på när de dricker mitt i veckan

Att jag var sarkastisk och i skrivande stund själv smuttar på en öl behöver vi inte diskutera
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 3 2012 10:08am
Quote (SCXiao @ 3 Oct 2012 17:07)
Lillördag är bara ett påhitt som alkoholisterna kommit på för att kunna skylla på när de dricker mitt i veckan

Att jag var sarkastisk och i skrivande stund själv smuttar på en öl behöver vi inte diskutera


ALKIS!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 3 2012 10:35am
Quote (SCXiao @ 3 Oct 2012 18:07)
Lillördag är bara ett påhitt som alkoholisterna kommit på för att kunna skylla på när de dricker mitt i veckan

Att jag var sarkastisk och i skrivande stund själv smuttar på en öl behöver vi inte diskutera


ALKIS!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1267526762677267826795001Next
Closed New Topic New Poll