☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2674
2675
2676
2677
2678
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624600
Replies: 50000
Track Topic
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#26751
Oct 3 2012 02:15am
Quote (Simon @ 3 Oct 2012 07:19)
sjukts leds på att sitta arbetslös
finns inte ett vettigt jobb i den här staden, får söka jobben i uppsala som ligger en timme bort. idag åker jag in till kommunen med cv och söker jobb inom hemtjänsten
Finns hur mycket jobb som helst i Uppsala
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#26752
Oct 3 2012 02:37am
Japp men inte ett enda i Gävle, slackerstad! Högsta ungdomsarbetslösheten i Gävle :|
Snigelfis
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold
:
93.30
#26753
Oct 3 2012 02:41am
Quote (Simon @ 3 Oct 2012 09:37)
Japp men inte ett enda i Gävle, slackerstad! Högsta ungdomsarbetslösheten i Gävle :|
Bra Uppsala! Brukar köra energiberäkningar där! Luncha på Thairestaurangen! ligger vid Vismas kontor 8-)
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#26754
Oct 3 2012 02:55am
Quote (Simon @ 3 Oct 2012 07:19)
sjukts leds på att sitta arbetslös
finns inte ett vettigt jobb i den här staden, får söka jobben i uppsala som ligger en timme bort. idag åker jag in till kommunen med cv och söker jobb inom hemtjänsten
i know how it feels
var arbetslös i 1 år efter skolan lols dock var man ju inte så taggad på att söka då
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#26755
Oct 3 2012 04:46am
Espressobönor som jag maler och gör kaffe på, koffeinet håller på att förstöra mig!
jag är skakig i hela kroppen
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#26756
Oct 3 2012 06:46am
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 12:46)
Espressobönor som jag maler och gör kaffe på, koffeinet håller på att förstöra mig!
jag är skakig i hela kroppen
kaffe to stronk
MyRus
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold
:
160.00
#26757
Oct 3 2012 06:52am
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 11:46)
Espressobönor som jag maler och gör kaffe på, koffeinet håller på att förstöra mig!
jag är skakig i hela kroppen
kaffe autstronk fil
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#26758
Oct 3 2012 07:09am
Quote (orvars @ 3 Oct 2012 14:46)
kaffe to stronk
Quote (MyRus @ 3 Oct 2012 14:52)
kaffe autstronk fil
Har botat skiten
Baguette i skolan, en taco nyss, och nu en protte-shejk
20 min, sen gymma som FAN. PUNKT
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#26759
Oct 3 2012 08:27am
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#26760
Oct 3 2012 08:37am
Ikväll ska anonymous sänka riksbanken
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2674
2675
2676
2677
2678
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact