d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1267426752676267726785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 3 2012 02:15am
Quote (Simon @ 3 Oct 2012 07:19)
sjukts leds på att sitta arbetslös
finns inte ett vettigt jobb i den här staden, får söka jobben i uppsala som ligger en timme bort. idag åker jag in till kommunen med cv och söker jobb inom hemtjänsten -_-


Finns hur mycket jobb som helst i Uppsala
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 3 2012 02:37am
Japp men inte ett enda i Gävle, slackerstad! Högsta ungdomsarbetslösheten i Gävle :|
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Oct 3 2012 02:41am
Quote (Simon @ 3 Oct 2012 09:37)
Japp men inte ett enda i Gävle, slackerstad! Högsta ungdomsarbetslösheten i Gävle :|


Bra Uppsala! Brukar köra energiberäkningar där! Luncha på Thairestaurangen! ligger vid Vismas kontor 8-)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 3 2012 02:55am
Quote (Simon @ 3 Oct 2012 07:19)
sjukts leds på att sitta arbetslös
finns inte ett vettigt jobb i den här staden, får söka jobben i uppsala som ligger en timme bort. idag åker jag in till kommunen med cv och söker jobb inom hemtjänsten -_-


i know how it feels :)

var arbetslös i 1 år efter skolan lols dock var man ju inte så taggad på att söka då :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 3 2012 04:46am
Espressobönor som jag maler och gör kaffe på, koffeinet håller på att förstöra mig!
jag är skakig i hela kroppen
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 3 2012 06:46am
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 12:46)
Espressobönor som jag maler och gör kaffe på, koffeinet håller på att förstöra mig!
jag är skakig i hela kroppen


kaffe to stronk
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Oct 3 2012 06:52am
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 11:46)
Espressobönor som jag maler och gör kaffe på, koffeinet håller på att förstöra mig!
jag är skakig i hela kroppen


kaffe autstronk fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 3 2012 07:09am
Quote (orvars @ 3 Oct 2012 14:46)
kaffe to stronk


Quote (MyRus @ 3 Oct 2012 14:52)
kaffe autstronk fil


Har botat skiten

Baguette i skolan, en taco nyss, och nu en protte-shejk

20 min, sen gymma som FAN. PUNKT
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 3 2012 08:27am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 3 2012 08:37am
Ikväll ska anonymous sänka riksbanken :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1267426752676267726785001Next
Closed New Topic New Poll