d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1267226732674267526765001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,364.52
Oct 2 2012 03:49pm
Quote (Litttle_Brother @ 2 Oct 2012 23:36)
man får väl inte posta Existenzlänkar på jsp? eller?

Aja, de spelar ingen roll så länge inte nån tråkmåns reportar posten.

Och det är drygt och noobigt att reporta varandra i swe sub.


Existenz länkar till keyloggers och trojaner ibland och det finns massa porr och gore där så nej, det får man inte
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 2 2012 03:51pm
Random brud: "Har inte vart med en kille på 2 år"

omw.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 2 2012 04:03pm
Quote (Chefen @ 2 Oct 2012 21:39)
timrå vann... brynäs vann -,-


AIK vann!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 2 2012 04:10pm
Quote (vandalen @ 2 Oct 2012 23:51)
Random brud: "Har inte vart med en kille på 2 år"

omw.


chewbacca
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 2 2012 04:18pm
Ska ha skrivit en analys på en 16 sidor lång text som inträdesbiljett inför en obligatorisk workshop igår.
Färdig med det hela kommer jag på att jag inte har tillgång till skrivare förrän imorgon efter workshopen - så nu sitter jag och skriver om skiten på papper för hand..

Smidigt!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 2 2012 04:21pm
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 00:18)
Ska ha skrivit en analys på en 16 sidor lång text som inträdesbiljett inför en obligatorisk workshop igår.
Färdig med det hela kommer jag på att jag inte har tillgång till skrivare förrän imorgon efter workshopen - så nu sitter jag och skriver om skiten på papper för hand..

Smidigt!


Aa, d e big
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 2 2012 04:27pm
Quote (ChingeR @ 3 Oct 2012 00:21)
Aa, d e big


Fuck det. Färdig nu!

Nu ska jag läsa bok tills jag blir sömnig.
Jag brukar vara så jävla bitter när jag inte får åtta timmars sömn.. nu får jag mindre än sex timmar! :<
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 2 2012 04:37pm
Quote (Fil @ 3 Oct 2012 00:27)
Fuck det. Färdig nu!

Nu ska jag läsa bok tills jag blir sömnig.
Jag brukar vara så jävla bitter när jag inte får åtta timmars sömn.. nu får jag mindre än sex timmar! :<


Haha osis :P
jag satt o snackade med en tjej igår, sen vid typ 12 sa hon att hon skulle gå o lägga sig :P
då kom jag på idéen att jag skulle nynna på låtar och hon gissa vilken det var, vi höll på till fyra :D
Hon gick upp klockan 6 på morgonen sen och var skitarg i sms vid 12~ tiden
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 2 2012 05:52pm
Quote (ChingeR @ Oct 3 2012 12:37am)
Haha osis :P
jag satt o snackade med en tjej igår, sen vid typ 12 sa hon att hon skulle gå o lägga sig :P
då kom jag på idéen att jag skulle nynna på låtar och hon gissa vilken det var, vi höll på till fyra :D
Hon gick upp klockan 6 på morgonen sen och var skitarg i sms vid 12~ tiden


Fick du doppa den? B)

Såg nyss dokumentären We are legion, handlar om hacking, anonymous och lulz, intressant som fan
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 2 2012 06:10pm
Quote (umade @ 3 Oct 2012 01:52)
Fick du doppa den? B)

Såg nyss dokumentären We are legion, handlar om hacking, anonymous och lulz, intressant som fan


insta dl
Go Back To Svenska Topic List
Prev1267226732674267526765001Next
Closed New Topic New Poll